IMG_123 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hallo! Når jeg kobler min ps3 til nett så mister jeg forbinnelsen hele tiden! Altså: Det er umulig å laste ned firmwire. Mener å ha hørt jeg kan laste den ned på dataen og legge innpå en minnebrikke for så ta den over på ps3. Noen som kan si meg hvor jeg kan laste ned firmwiren og hvordan jeg kan få den over på min ps3? Endret 26. mars 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
D-ViouS Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Google my friend. http://www.us.playstation.com/ps3/network/updates Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Takker, men ser at det der var en US side. Jeg har europaversjon.. spiller det noen rolle? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 This update is for customers who own PS3™ systems sold in North America. DO NOT update your PS3™ system through this Web site if you purchased your system outside North America. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 This update is for customers who own PS3™ systems sold in North America. DO NOT update your PS3™ system through this Web site if you purchased your system outside North America. 8236755[/snapback] Godt jeg ikke gjorde det da! Jeg fikk lastet ned oppdateringen fra DENNE siden. Jeg puttet den innpå en minnebrikke, men når jeg koblet den til maskinen, fant den ikke filen.. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) minnebrikken må kjøre fat32 filsystem tror jeg.. mulig du har nfts, prøv å formater den til fat32 og legg inn updaten igjen. Endret 26. mars 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) minnebrikken må kjøre fat32 filsystem tror jeg.. mulig du har nfts, prøv å formater den til fat32 og legg inn updaten igjen. 8238571[/snapback] Ok, skal teste det nå. Ser at den kjører FAT, men ikke fat32. Spiller det noen rolle? EDIT: Det funker ikke nå heller! Endret 26. mars 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Merket meg en ting med PS3.. og det er at oppdatering av FW og spill og slikt virker veldig tungvint? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Merket meg en ting med PS3.. og det er at oppdatering av FW og spill og slikt virker veldig tungvint? 8238688[/snapback] Er vel egentlig bare om man ikke er på nett. Endret 26. mars 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 leste om ett par stykker som ikke fikk updatet spillene sine fordi det bare kom "update failed" Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Er det noen som kan bekrefte at DETTE er den riktige updaten? For da er det kun å overføre den til ps3 som er problemet.. Er det virkelig ingen andre som har måttet overføre updaten via pc, og som kan forklare hva de gjorde? Endret 26. mars 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Before starting, use your PC to create a folder named 'PS3' on the storage media or USB device. Within the folder, create a folder named 'UPDATE' (This folder name is case sensitive and must appear in all capital letters). Once the UPDATE folder has been created, download the PS3 system software update to this location. Once the update data has been saved, disconnect the storage device and connect it to your PS3 via the slots under the slot cover or the USB connectors depending on the device you're using. Once connected, navigate to Settings on the PS3 Home Menu, select [system Update] and then [update via Storage Media]. Select the connected device and your PS3 will install the update data stored there. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Before starting, use your PC to create a folder named 'PS3' on the storage media or USB device. Within the folder, create a folder named 'UPDATE' (This folder name is case sensitive and must appear in all capital letters). Once the UPDATE folder has been created, download the PS3 system software update to this location. Once the update data has been saved, disconnect the storage device and connect it to your PS3 via the slots under the slot cover or the USB connectors depending on the device you're using. Once connected, navigate to Settings on the PS3 Home Menu, select [system Update] and then [update via Storage Media]. Select the connected device and your PS3 will install the update data stored there. 8240655[/snapback] Tusen takk, nå funket det! Tråden kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå