Gå til innhold

NY Bærbar pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, de sier noe ganske spesifikt om lydnivået:

"The most noticeable heat is on the palm rest and the bottom of the laptop. They do get hot but they never get uncomfortable. The laptop is fairly noisy. The good news is that if you are playing games etc it doesn’t get louder than that and you will not hear it over your music or games. It does have a silent mode which I believe slows performance down, but in return the laptop does get quieter. I do have a notebook cooler that sits perfectly on the notebook and it keeps the underside cool."

Altså er den "rimelig" bråkete, men ifølge denne fyren vil du ikke høre det under spill og slikt da du har spilllyden i forgrunnen.. (kan ødelegge litt rolige eller skrekktype spill (resident evil og andre lignende spill).

jaså.... bare for de som jobber der da.. kjedelig :( trodde det var tak på rundt 10000,- på hjemmepc etter at ordningen ble endret.

Uansett, det er en rå Pc.

Endret av trehoggern
Lenke til kommentar
Er mest int i å få en maskin som bråker mindere en amilo d1840w jeg da :)

8236024[/snapback]

Fujitsu simen amilo xi 1554 bråker kanskje litt mer enn jeg hadde håpet nå, med tanke på at dette er en up to date maskin ellers. Dvs den jevne viftestøyen er godt hørbar + at den jager lett opp. Jeg fikk den i hus for ei uke siden, og vuderer fortsatt å returnere denne av nevnte årsak. Ellers flott maskin på alle vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...