fredrikstadmaxx Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei Er det noen som har erfaring med fujitsu simen amilo xi 1554? Lurer på å kjøp den, men er usiker Har en amilo d 1840 w i dag som båker noe helt j.... Vil en xi 1554 bråke like mye? noen som vet? Lenke til kommentar
trehoggern Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3567 denne linken viser en test gjort av en som har kjøpt denne maskinen. mye nyttig info om ulike bærbare pcèr. Hvor selger de den? Jeg har ikke sett slike med X1900 til salgs i Norge. Endret 25. mars 2007 av trehoggern Lenke til kommentar
fredrikstadmaxx Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Hei Har lest den testen men det sier ikke så mye om hvor mye den bråker samenlignet med andre maskiner Lenke til kommentar
fredrikstadmaxx Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Er et hjemmepc tilbud fra telenor Lenke til kommentar
trehoggern Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Joda, de sier noe ganske spesifikt om lydnivået: "The most noticeable heat is on the palm rest and the bottom of the laptop. They do get hot but they never get uncomfortable. The laptop is fairly noisy. The good news is that if you are playing games etc it doesn’t get louder than that and you will not hear it over your music or games. It does have a silent mode which I believe slows performance down, but in return the laptop does get quieter. I do have a notebook cooler that sits perfectly on the notebook and it keeps the underside cool." Altså er den "rimelig" bråkete, men ifølge denne fyren vil du ikke høre det under spill og slikt da du har spilllyden i forgrunnen.. (kan ødelegge litt rolige eller skrekktype spill (resident evil og andre lignende spill). jaså.... bare for de som jobber der da.. kjedelig trodde det var tak på rundt 10000,- på hjemmepc etter at ordningen ble endret. Uansett, det er en rå Pc. Endret 25. mars 2007 av trehoggern Lenke til kommentar
fredrikstadmaxx Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Her er tilbudet http://www.telehuset.no/hpctelenor/hjemmePC2007_2.swf Hva skal jeg velge? Lenke til kommentar
trehoggern Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg klarer ikke å bla ned (scrolle ned) på den websiden.... merkelig. edit: ordnet det. gikk bare til "roten" av linken og visket vekk flash tingen på slutten av linken. Endret 25. mars 2007 av trehoggern Lenke til kommentar
fredrikstadmaxx Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Du må høyre klikke å velg zoom inn, så kan du flyyte rundt på siden Kan ikke finne mer info om de hp maskinene Er det no "kode navn" som telehuset har på de eller? Endret 25. mars 2007 av fredrikstadmaxx Lenke til kommentar
trehoggern Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde valgt Xi1554, uten tvil, men det er også den som koster mest. den 12.1 HPèn var ikke så gale heller. Lenke til kommentar
fredrikstadmaxx Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Er mest int i å få en maskin som bråker mindere en amilo d1840w jeg da Lenke til kommentar
fredrikstadmaxx Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Er taknemlig for tilbakemeldinger på hva jeg bør velge Må besteme meg før 27/3 Lenke til kommentar
kig Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Er mest int i å få en maskin som bråker mindere en amilo d1840w jeg da 8236024[/snapback] Fujitsu simen amilo xi 1554 bråker kanskje litt mer enn jeg hadde håpet nå, med tanke på at dette er en up to date maskin ellers. Dvs den jevne viftestøyen er godt hørbar + at den jager lett opp. Jeg fikk den i hus for ei uke siden, og vuderer fortsatt å returnere denne av nevnte årsak. Ellers flott maskin på alle vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå