Gå til innhold

Noen som har testet ut hp 6515?

_tHokA_

Anbefalte innlegg

Holder på å kjøpe meg en hp 6515 (brukt), men jeg vil høre om noen vet noe om den maskinen? Skal bruke den som GPS, og som bruke den til kontantkort abn mitt, bare for å holde den i live (abn)

Ikke kom med "den er bedre" og det, snakk OM hp 6515 maskinen :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm..må jeg prate om 6515? ;-) ok, bra til tlf, også til f.eks Sony Ericsson HBH Bluetooth Handsfree, 6515 med kun områdekart er tull, man må i utgpkt oppgradere innebygd TomTom programvare + ha kart. STOOOR ulempe, går du tom på batteriet mister du ALT på tlf. Det er vel et backup batteri som fungerer i 15 min. Kan jeg spørre hvor mye penger du får..mener må betale for å overta denne? Skal se på tekn.spec i kveld. Mener den var en ok Windows Mobile 2003 Second Edition PDA. Skjermen blir jo liten pga tastaturet, små taster forresten. Er det kun GPS som er viktig for deg? Den innebygde GPSen er forresten ikke kjempebra mottaker. F.eks har du en bil med solfilter, typisk Citrôen, så har 6515 litt for svak mottaker. Får du en god pris, vel - ok. Men vær klar over at verden har kommet et godt stykke videre både med hardware, operativsystem, etc. :-)

Holder på å kjøpe meg en hp 6515 (brukt), men jeg vil høre om noen vet noe om den maskinen? Skal bruke den som GPS, og som bruke den til kontantkort abn mitt, bare for å holde den i live (abn)

Ikke kom med "den er bedre" og det, snakk OM hp 6515 maskinen :thumbup:

8235581[/snapback]

Lenke til kommentar

Det er en PDA med ok spesifikasjoner. Som du sikkert vet er den utdatert i forhold til PDAer på markedet i dag (operativsystemet først og fremst), ble jeg tvunget til å betale for den hadde jeg ikke betalt over 2000kr. Da den var aktuell var det en hendig sak. Hadde du funnet en billig brukt (med samme Windows Mobile 2003 SE OS) E-ten ville jeg anbefalt den, men kan du unnvære kameraet så.. ;-)

Det er snakk om et bytte. Han får et Fujifilm FinePix S5600 kamera og jeg får HP 6515 maskinen

8242840[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...