el_cash Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Sliter med å finne korrekt fargekode til lakken som er på bilen min; en Jeep Grand Cherokee '94. Har lett rundt fysisk på bilen etter en lapp som kan gi noe hint, har sett i vognkortet og googlet, men finner fremdeles ikke riktig fargekode. Fargen er en original mørk grønn metallic, og siden det er panseret jeg skal lakkere så ville det vært allright å bruke helt korrekt fargekode på lakken. Noen som har tips om hvordan jeg kan finne rett fargekode? Noe sted jeg kan søke, eller et spesielt sted på bilen hvor fargekode bør stå? Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Se etter på plata som sitter over venstre forlykt. Endret 25. mars 2007 av *martin* Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 I servicehefte eller på frontplata(den over hovedlyktene) Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Står vel i bagasjerommet eller i en av dørene på mange biler også? Står i kofferlokket på bilen min. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Har sett på frontplata, den er dessverre ødelagt av rust, så det er lite info å hente der, dessverre. Jeg får prøve å ta den på et Jeep-verksted og få dem til å finne ut av det der... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Okay, da har jeg et problem her... Hverken frontplaten, lappen inne i førerdøra eller vognkortet har fargekoden, og det klarte heller ikke Jeep-forhandleren å finne ut av. Lakken er som sagt original, og det er mange Jeeper som har original mørk grønn metallic lakk. Likevel har jeg ikke klart å finne ut av fargekoden, selv etter googling. Hjelp - jeg trenger sårt flere tips for å finne rett fargekode! Lenke til kommentar
skropelkaputt Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har du hørt med AMCAR? http://www.amcar.no/ Ellers går det an å høre med importøren, hvis bilen er norsksolgt. Lenke til kommentar
Vampyro Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Men hvordan tolker man fargekoden? Er det en side eller noe? På bilen min står det bare H3 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dra til et lakkverksted, så finner de rett farge til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå