Gå til innhold

Hvordan få tak i tappekran?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å anskaffe meg en tappekran for personlig bruk.

Hvor får jeg tak i dette?

En kompis av meg fortalte at det var ulovlig å ha, siden du må ha skjenkebevilning eller noe for å få det. Kan noen avkrefte eller bekrefte dette?

Og ølet får en jo tak i Hansabutikken på 50-liters fat!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo kjøpe de små tappetårnene som man får kjøpt i butikkene fra OBH-Nordica (Drought Master heter den). De tar 5 liter. Ølen får du også kjøpt i de fleste butikker (carlsberg tror jeg)

Her er butikkene som selger den:

Jernia, COOP OBS, Expert, Expert Bonus, El-Kjeden, Elkjøp, Lefdal, El-Price, Euronics.

Her er kjedene som selger ølet:

Ultra, Coop Obs, Ica Maxi, Kiwi, Meny, Spar, Joker, Nærmat og Bunnpris

Husker noen kamerater og jeg kjøpte et stort tappetårn fra Bomann og monterte i russebilen :D

Edit: Her har du noen som selger den:

http://www.elgiganten.no/CBC.aspx?q=c:100661

http://www.bestbuy.no/product.asp?mscssid=...d=815&sku=61274

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar

må ikke ha skjenke bevilgning for å ha den ... bare tull... problemet e jo det at det e ingen som selge det , for det e ingen uten skjenke bevilgning som kjøper det, uten om et par stk kanskje.. er bare til å kjøpe dem fra en leverandør som selger til hansa , ringnes.... . tror kje det e noe problem.. men skal litt til å drikke opp 30liter øl , som dei minste fatene e på... kjøp deg en OBH 5 liters tappekran,,, nesten sånn at du kan drikke opp en alene da :p

Lenke til kommentar
Tappetårn kan man kjøpe på qxl. Problemet er at den "festesaken" til tønna er ekstremt vanskelig å få tak i. Den må du ha sjenkebevilling for å få tak i. Hvis ikke man kjenner noen som kjenner noen.

8246434[/snapback]

Går lett 30 liter på en helg her i gården skal jeg si deg.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...