Gå til innhold

Cowon iAudio X5 30Gb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Hvor har du ørt det? ^^

Utgangseffekten er 15mW ved 16ohm per kanal. Til sammenlikning har iaudio d2som er den spilleren med høyest utgangseffekt 37mW ved 16ohm, altså 2.5 ganger mer. Men så er ikke utgangseffekten hele puslespillet da :p

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke utgangseffekten på en Vision:M i forhold til D2 og X5, men har du forsøkt å oppdatere programvaren til amerikansk versjon?

(Bruk recovery-menyen, slett firmware og last inn amerikansk).

Det fjerner volumsperren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Eller kjøp en hodetelefonforsterker :) Tror zvm har 20-30mW per kanal ved 16 ohm, men som dradd sies det er den forbanna volumsperra på alle europeiske ting som er i veien

Lenke til kommentar
joa men vil vært best med en som passet fint i lomma  ;)

Uansett så fikk jeg meg denne X5 idag, lyden var ikke så mye høyere enn Vision: M men litt bedre og bedre bass, men vet ikke helt om det var verdt det hele  :hmm:

8270483[/snapback]

iAUDIO X5 er en flott spiller, men den har noen svakheter som vi har fått en del reklamasjoner på. Hodetelefonutgangen får dårlig kontakt, det samme gjelder joystick'en og på noen faller batterikapasiteten dramatisk etter alt for kort tid.

Mulig lydnivået blir høyere med RockBox ? www.rockbox.org

Lenke til kommentar
joa men vil vært best med en som passet fint i lomma  ;)

Uansett så fikk jeg meg denne X5 idag, lyden var ikke så mye høyere enn Vision: M men litt bedre og bedre bass, men vet ikke helt om det var verdt det hele  :hmm:

8270483[/snapback]

d2 er mindre enn x5 om jeg ikke tar helt feil her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...