.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Skal gi vekk min Zen Vision: M til søstera mi for jeg vil ha en mp3-spiller som kan gi høy lyd, og jeg har hørt at Cowon's iaudio X5 spilleren skal være veldig flink på det. Noen som ver hvor jeg får kjøpt en med 30GB? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvor har du ørt det? ^^ Utgangseffekten er 15mW ved 16ohm per kanal. Til sammenlikning har iaudio d2som er den spilleren med høyest utgangseffekt 37mW ved 16ohm, altså 2.5 ganger mer. Men så er ikke utgangseffekten hele puslespillet da Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Det var noen kollegaer av meg som sa det. Han ene hadde en slik med 20gb å jeg fikk testet den å virka ut som han snakket sant. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg aner ikke utgangseffekten på en Vision:M i forhold til D2 og X5, men har du forsøkt å oppdatere programvaren til amerikansk versjon? (Bruk recovery-menyen, slett firmware og last inn amerikansk). Det fjerner volumsperren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Eller kjøp en hodetelefonforsterker Tror zvm har 20-30mW per kanal ved 16 ohm, men som dradd sies det er den forbanna volumsperra på alle europeiske ting som er i veien Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg aner ikke utgangseffekten på en Vision:M i forhold til D2 og X5, men har du forsøkt å oppdatere programvaren til amerikansk versjon?(Bruk recovery-menyen, slett firmware og last inn amerikansk). Det fjerner volumsperren. 8237931[/snapback] hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Sjekk her. Amerikansk firmware kan du finne her (Europeisk firmware er forøvrig markert med en "e" i slutten av versjonsnummeret, f.eks. 1.61.01e Endret 26. mars 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Utan at eg heldt meg til tema, så trur eg eg vil anbefale deg iAudio D2 i staden for X5, det er fordi D2 har mykje betre batteri. Så kan du berre kjøpe 8gb SD-kort i tillegg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 joa men vil vært best med en som passet fint i lomma Uansett så fikk jeg meg denne X5 idag, lyden var ikke så mye høyere enn Vision: M men litt bedre og bedre bass, men vet ikke helt om det var verdt det hele Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 joa men vil vært best med en som passet fint i lomma Uansett så fikk jeg meg denne X5 idag, lyden var ikke så mye høyere enn Vision: M men litt bedre og bedre bass, men vet ikke helt om det var verdt det hele 8270483[/snapback] iAUDIO X5 er en flott spiller, men den har noen svakheter som vi har fått en del reklamasjoner på. Hodetelefonutgangen får dårlig kontakt, det samme gjelder joystick'en og på noen faller batterikapasiteten dramatisk etter alt for kort tid. Mulig lydnivået blir høyere med RockBox ? www.rockbox.org Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 hva er rockbox fårno? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det er en alternativ firmware for iPod, iAudio og endel andre MP3-spillere. Les litt på linken i Vostok.nos post. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 joa men vil vært best med en som passet fint i lomma Uansett så fikk jeg meg denne X5 idag, lyden var ikke så mye høyere enn Vision: M men litt bedre og bedre bass, men vet ikke helt om det var verdt det hele 8270483[/snapback] d2 er mindre enn x5 om jeg ikke tar helt feil her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå