eimelb Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei. Tenkte skal snart kjøpe meg en brukt 2003 Derbi GPR 50cc. Den er i topp stand utenom én ting: El-starten fungerer ikke alltid. Hvor mye vil det koste for å fikse dette på best mulig måte? Har desverre ikke særlig peiling på moped og slikt... Lenke til kommentar
Prey Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har desverre ikke særlig peiling på moped og slikt... 8234952[/snapback] Velkommen i klubben At el-starten ikke funker kan vel komme av defekt batteri? En kompis sin GPR kan ikke el startes pga at batteriet er ødelagt. Wild guess. Shoot me if i'm wrong Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) jeg er den kammeraten æss da skal med ellstart egentlig ? trillstart funker gull det vist det er defekt ellstart er det vel ikke annet å gjøre en å byte hele ellstarten (dyrt) men vist den funker avogtil kan det komme av at batteriet er dødt og at det lader seg avogti via dynamoen , da er det bare å kansje kjøpe et batteri , dersom det er defekt (200,- på biltema ) Endret 25. mars 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Når jeg skulle kjøpe min derbi gpr, ville den ikke starte. Fyren som skulle selge den ble rød i trynet og begynte å ringe folk. Han fikk svar av den ene at kansje batteriet var utladdet og vi skulle trilstarte den. Vi gjorde det, og den startet. Etter en 15min slo vi den av og startet den med elstarten Trillstart blir litt stygt spør du meg Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 vet ikke helt hvordand et er med eldre mopeder , men når jeg skal starte min sette jeg bare meg på sette den i 2 sparker litt fra med føttene ut og inn med clutchen og den suser og går verken tongvint eller dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå