gangstap Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kjøpte meg laptop i USA, og lurer på om jeg kan bruke en adapter (som gjør at den passer i stikkontakten her hjemme) Har bare amerikans ledning med 3 pinner (2 flate og 1 rund) , og her hjemme har vi jo bare 2 pinner (2runde) som skal inni stikkontakten. Kan jeg bare bruke adapter der de flate blir til runde, og den runde (jordingen) uteblir? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kjøpte meg laptop i USA, og lurer på om jeg kan bruke en adapter (som gjør at den passer i stikkontakten her hjemme) Har bare amerikans ledning med 3 pinner (2 flate og 1 rund) , og her hjemme har vi jo bare 2 pinner (2runde) som skal inni stikkontakten. Kan jeg bare bruke adapter der de flate blir til runde, og den runde (jordingen) uteblir? 8234901[/snapback] Så vidt eg husker fra en anne tråd så er selve laderen stort sett fra 110 til 230 V, dette kan du sjekke, står under den! Ledning som passer til norske stikk kan du helt sikkert skaffe! Eventuelt må du kjøpe en lader i norge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå