Danish82 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hei. Jeg har lyst å handle en xda neo, har sett på brukte på ebay tyskland. Men problemet er jo da at os er tysk. Går det an å laste ned noen oppgradering på språk, eller må jeg kjøpe en norsk versjon av windows mobile 5? Endret 25. mars 2007 av Danish82 Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvis det er en HTC brandet XDA så må du i såfall ut på gråsone markedet og bruke ROM fra enten Qtek eller i-mate for å få norsk OS hvis de leverte tilsvarende maskin. Dette kun til info, det er ulovlig! Du kan lære mye ved å lese om tekniske ting på xda-developers.com. Det beste er jo å kjøpe tilsvarende Qtek eller i-mate her i Norge. All garanti vil gå tapt ved bruk av ROM fra annen leverandør enn merket på PDA. Er den brukt - vel, garanti følger i utg.pkt første kjøper. Legg også merke til operatør låsing på XDA når den er ny Så, oppgr. kun av språk evt. kjøp av norsk WM5 er ikke mulig. Hvis det er en Smartphone kan man skifte språk på den i meny, men på norske HTC ligger/lå ikke tysk, så da er det kanskje ikke norsk på en tysk.. Hei. Jeg har lyst å handle en xda neo, har sett på brukte på ebay tyskland. Men problemet er jo da at os er tysk. Går det an å laste ned noen oppgradering på språk, eller må jeg kjøpe en norsk versjon av windows mobile 5? 8234898[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå