Sargent Fire Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl eller Hyundai Q910 19" Silver på http://www.databutikken.com/no/ Syntes den siste så vel billig ut men spesifikasjonene så jo ikke så ille ut? Mvh,Stian _________________ Den som skammer seg over å spørre, skammer seg over å lære. H3roic@ #hw.no@undernet <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Sargent Fire på 2002-12-13 21:19 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Sargent Fire på 2002-12-14 15:56 ] Lenke til kommentar
Danny Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 spesifikasjoner er jo ikke alt da,spør du meg er det viktigere med bra bilde som igjen er avhengig av billedrøret anbefaler diamondtron/trinitron billedrør fremfor vanglig mye skarpere bilde.flatron som den lg der bruker er en hybrid av vanlig og diamondtron men på langt så nær like god når det kommer til billedkvalitet. Anbelfaler du ser på samsung 959nf har du ikke penga ta lg. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Hva med LCD skjerm er disse noe gode til spilling, så på den som var dag1 på julekalenderen. Men kommer vel til å spille en del da, men er det noen som har erfaringer meg Lg skjermen? Mvh,Stian Lenke til kommentar
Akise Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Ja, jeg kjøpte den til broderen min.. Jeg har 915ft+ og han har den så du tenkte på, nå. Jeg vil si att min er bedre pga hz++, men det var grei bildekvalitet. Jeg anbefaler deg til å kjøpe den som er ett hakk dyrere, visst du har penger (LG) Skjermen fungerte greit og var fin å se på. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 "hvilken skjerm", ikke "hvem av skjermene" Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Den 2002-12-14 15:51, skrev psilocybe:"hvilken skjerm", ikke "hvem av skjermene" Sorry meg da skal rette på det :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå