Neptun_ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Supert. Skal på overnattingstur på tirsdag, og en av kattene som reker rundt her fant ut at å markere fjellskoene mine var en smart ting å gjøre. Dette skjedde en gang i vinter... Lukta har delvis gått bort, men vil helst ha den fjerna helt. Har skrubba de med salmiakk en gang i dag.. skal jeg fortsette å skrubbe, eller har noen tips som virker? Og til Hr. Katt som spredde "duftene" dine på skoene mine... Jeg kommer etter ballene dine når du minst venter det. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 legg dem i en plastpose putt dem i fryseren. la dem ligge der noen dager det skal vel hjelpe Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Hadde gjort det om jeg hadde hatt tid Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 "piss off" funker bra her. Sprayer det på matter etc når valpen tisser på det. Fås kjøpt i dyrebutikk, og fins i sitronduft og en mer nøytral duft Lenke til kommentar
Springsteen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det samme skjedde med flere av mine sko og klær, når hankatten min markerte. Jeg prøvde å legge dem i fryseren, jeg vasket dem med salmiakk, lag dem i vaskemaskina. Men ikke noe hjalp, jeg måtte bare kaste klærna. Håper du er heldigere! Ps. Ikke skad katten! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Jaja, ble til at jeg kjøpte nye sko på mandag, men det er alltids greit å ha noen par. Klarte ikke fjerne lukta, men får prøve den "piss off" sprayen. Kattene mine er uansett kastrert nå, men har en mistanke om at den yngste gjorde fra seg litt før vi besøkte dyrlegen med den. Forøvrig, det finnes få ting som er bedre enn å sitte i soveposen med kaffe på bålet og kvikklunsj i soloppgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå