genexxa2k Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei, jeg trenger hjelp med 3 oppgaver som jeg ikke får til. Det gjelder noen spm til Vær Varsom Plakaten. 1.Les i gjennom værvarsom plakaten og tenk gjennom nyheter i aviser og på tv den siste uken. Kan du komme med noen eksempler der noen av disse er brutt? 2.Lag en kort versjon av plakaten som skal få plass på en a4 side. 3.kan brudd på disse reglen noen gang forsvares? Nr 2 er jeg helt på jorde med. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Skjønner du ikke spørsmålet i nr 2? Lenke til kommentar
genexxa2k Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Jo, men alt jeg skriver blir feil på en måte Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) genexxa2k, hva sliter du med oppgaven? Skal vi besvare spørsmålene for deg eller? Endret 25. mars 2007 av Fox Lenke til kommentar
genexxa2k Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg trenger bare hjelp med oppgave 2 nå. Ja, eller, skrive litt av oppgave 2 sånn at jeg har en start eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå