allyse Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Litt off-topic, men det er jo jul :smile: GOD JUL Mvh Allyse Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Quote: GOD JUL og et godt nytt år compis :smile: Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 God jul alle sammen :smile: Mera :smile: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 God jul og godt nytt år alle sammen !!! Lenke til kommentar
PoffMad Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 God jul til allesammen. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 God jul! Gleder meg til etter jul. Da skal jeg lakere. Jeg har hatt mitt hx45 svart med vindu nå men skal lakke over det. Jeg har kjøpt blå metallik bil lakk og klarlakk. Har sølvfarga lakk fra før. Skal ha hele kassen blå ,men på den andre sida (den det ikke er vindu på) skal det vere en sølvfarget amdlogo. Har rødt bremselys i kassa. Har laga usb porter i front (skal kjøpe adapter på clas ohlson til å bruke psx pads på usb port (koster bare 180 kr.)) Dette blir drit fett. Her i sveio får vi en hvit jul! JIPPI!!! :smile: Så får jeg ett sølvfarget deksel til min c35 av hunden. (Bakdekselet knakk på det forige. Bestilte fra http://www.psx.no) Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 God JUL alle sammen... Godt nyttår også... Hvit jul i Stavanger også.. til nå i alle fall.. kanskje det regner bort :sad: Dumbo Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Joda God Jul og Godt nytt år på dere alle... Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 GOD JUL, alle sammen! :smile: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Jeg slenger med på "spammagen". God Jul og et godt nyttår til alle flittige postere. Håper på like verdifull hjelp til neste år Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 GOD JUL alle sammen ! Takker for all hjelp jeg har fått Ingen fantestreker i jula no da........OK, litt da ! :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Quote: On 2001-12-23 15:31, Dumbo skrev:Hvit jul i Stavanger også.. til nå i alle fall.. kanskje det regner bort :sad:Dumbo "kanskje"? du _vet_ at det regner bort! (sandnes) Snø her om dagen = slaps/sludd våt is og anna gørr om kvelden :sad: God jul alle sammen! (vi tar nyttåret når det kommer) BTW! hvorfor i ''''''' forstyrrer musa mi cd-lyden? (kjører Red Hat 6.2. Får ikke til anna lyd enn CD) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå