Centuss Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei! Jeg har nå fått eget rom på loftet, og her sitter jeg å spiller. Har nå oppstått et problem. Antenna brakk mens jeg flyttet pcen, og er helt ødelagt, får ikke festet den. Så derfor må jeg kjøpe et nytt et, og hvilket skal jeg gå for? Jeg dr*ter egentlig i hvor mye det koster, bare ikke over 900. Hvilket kort skal jeg gå for? Vareasjonsbredden er stor på markedet. Jeg vil ha et kort med fart i, samtidig som jeg har bra signalstyrke. Routeren står en etasje nedenfor. Vet ikke om det har noe å si, men jeg TROR jeg har denne routeren: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306149 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Det beste kortet for WRT54GS er: https://prisguiden.no/fritekst_sok....GS&search=S%F8k Endret 25. mars 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Vil dette kortet sørge for at jeg kan sitte å spille som for eksempel counter strike, battle field og sånt over nettet, eller vil det lagge? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Hvis du har OK signal skal du normalt få 1-2ms forsinkelse trådløst. Endret 26. mars 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Blir det lagg hvis jeg spiller på en norsk server? EDIT: Hva innebærer OK signal? Endret 26. mars 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Ja ok, noen som har noen formeninger om hvor bra signalstyrken vil være? Spørsmålet er vel mer vrient, men jeg sitter ca 6M unna routern + en etasje over. hehe... EDIT: + at det er to andre som sitter på trådløs.... Endret 27. mars 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Fikk da kortet i dag, og har "good" i signalstyrke! Jeg bruker det kortet som ble anbefalt i 2 post. Takker for alle svar, og problemet mitt er løst. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Bra du fikk fikset problemet Du bør få god overføringshastighet via trådløst og med den løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå