Runar Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hva er greia med at mange syns det er "kult" å se bilder av knuste politibiler? Er det "tøft" at Politiet må bruke enda mer penger de kunne brukt på andre nødvendige ting? Er det "fett" at noen prøver å få folk til å følge loven? 1 Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hva er greia med at mange syns det er "kult" å se bilder av knuste politibiler? Er det "tøft" at Politiet må bruke enda mer penger de kunne brukt på andre nødvendige ting? Er det "fett" at noen prøver å få folk til å følge loven? 8390528[/snapback] Ja er ikke sikker Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Det har sammenheng med det sosiale ønsket de fleste mennesker har for å se 'hva som skjer', se for eksempel oppslutningen rundt realityprogram. Dette, kombineres med den oppfatningen mange i samfunnet - med eller uten rette, ofte påvirket av personlige opplevelser - har, om at politiets eneste jobb er å stoppe folk i 85 i 80-soner, og å frata folk lappen for å gjøre 109 på en rett strekke. Og de gjør dette. Også. Og til slutt har vi janteloven. Den gjelder alle mennesker. "Politiet er f*enmeg ikke noe bedre enn meg, de kræsjer de også. Og får de paragraf 3 (paragraf 3 i veitrafikkloven, i essens, dersom du har en ulykke, kunne du gjort noe på en annen måte, og det kan være grunnlag for beslag av førerkort) kastet etter seg? NEI." Disse faktorene sammenlagt, fører til denne lysten til å se politibiler som vrak. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Takk for et utfyllende svar, Simon Aldra Etter å ha vært medlem på Freakforum et stund, føler jeg at det nesten må være noe verre enn det du har nevnt, ihvertfall når det gjelder visse personer. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Å, mener du nff? Nei, da, da, tror jeg ikke jeg skal tørre å komme med noen analyse, det blir litt som å sette seg ned og se på midt-østen og etter to år komme ut av rommet og fastslå hvem som har all skyld. Umulig. /OT Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Det virker som om mange her syns det er "tøft" å mislike politiet, mens på NFF misliker folk politiet fordi de selv har brutt loven og lignende. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Det virker som om mange her syns det er "tøft" å mislike politiet, mens på NFF misliker folk politiet fordi de selv har brutt loven og lignende. 8394873[/snapback] Grunner mange har for å mislike ordensmakten: - Vært i kontakt med politiet på grunn av lovbrudd. - Vært i kontakt med politiet uten grunn. - Trakkasering av politiet. - Tatt i 109 km/t på en strekke og fratatt førerkort. - Blitt påkjørt fra venstre av en mann i 50-årene, og selv fratatt førerkort av en eller annen grunn. - Banket av politiet på byen (det hender). - Sett venner, bekjente, familie eller kjæreste denget av politiet på byen, hjemme, ellers (det hender). Og mye mer. For enkelt å si at alle på nff misliker politiet fordi de har vært arrestert. Tåpelig, er det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 For enkelt å si at alle på nff misliker politiet fordi de har vært arrestert. Tåpelig, er det. 8398374[/snapback] Nå har heller ikke jeg sagt ta alle på NFF har vært arrestert. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Det blir litt som å sie "Pakistanere liker ikke politiet fordi de har vært arrestert, nordmenn liker ikke politiet fordi det er kult" blir ganske mye det samme. Det jeg leser i det tilfellet, er at alle, eller majoriteten av pakistanere har vært arrestert. Jeg forstår hva du mener, kun en misforståelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) På tide å kutte moralpreken å legge ut nye bilder Ja jeg vet dem er små men dem er fine Endret 17. april 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) *bilder* 8406195[/snapback] Huh Det der var jo fullt fungerende politibiler, mye morsommere når de har litt skader (av en eller annen grunn ) Endret 17. april 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 for alt vi vet kan jo runar være politi... så best og holde lav profil Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Vel, det står ingen ting i trådstarters post at bilene må være midlertidig ute av drift Riktig, fanboy. Pass deg! Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 for alt vi vet kan jo runar være politi... så best og holde lav profil 8407911[/snapback] Da kan han jo bare bulke dem selv, og så legge inn nye bilder.. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Det blir litt som å sie "Pakistanere liker ikke politiet fordi de har vært arrestert, nordmenn liker ikke politiet fordi det er kult" 8401806[/snapback] Var det rasistisk ment eller misforsto jeg det er pakistaner jeg å og er stolt av det, jeg går ikke å sier masse dritt om dere. Jeg tok det som rasistisk, for meg hørtes det litt sånn ut Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Det blir litt som å sie "Pakistanere liker ikke politiet fordi de har vært arrestert, nordmenn liker ikke politiet fordi det er kult" 8401806[/snapback] Var det rasistisk ment eller misforsto jeg det er pakistaner jeg å og er stolt av det, jeg går ikke å sier masse dritt om dere. Jeg tok det som rasistisk, for meg hørtes det litt sånn ut 8408127[/snapback] Det var ikke rasistisk ment, jeg slår normalt rasister i ansiktet. Poenget var, om du ser det i konteksten, noe du har redigert vekk, at det er like fordomsfult å si at alle som kritiserer politiet på nff, eller en større andel enn normalt, er det fordi de har vært arrestert, som å si at alle pakistanere har vært arrestert. There you go. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Ok Sorry, misforsto Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 for alt vi vet kan jo runar være politi... så best og holde lav profil 8407911[/snapback] Da kan han jo bare bulke dem selv, og så legge inn nye bilder.. 8407993[/snapback] hehe ja. Spørs om han beholder jobben så lenge da :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 På tide med nye bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå