heismann-h Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 På bilen min er innpresset (ET) 35, er det sånn at hvis jeg nå skal kjøpe felger så må innpresset (ET) være akkurat eller høyere for at felgen ikke skal ta borti? eller må innpresset (ET) være akkurat eller mindre? Takk for alle svar Lenke til kommentar
underground Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det kommer vel an på hvordan hjulbuene på bilen ser ut. ET 45 bygger lenger innover mens ET 20 bygger utover. Har ET 45 på audien min, som er avstanden fra senter av felgen til der felgen kommer i kontakt med navet/skiva. SKYT meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvis det er ET35 som er orginalt, vil du ha litt å gå på i begge retninger før det tar borti hjulbue eller fjærbein e.a. Men skal du ha det godkjent, er det bare tillat å endre sporvidden med 15mm tottalt, dvs 7,5mm på hver side. Dette betyr ikke at det er alltid er mulig å endre så mye før det tar borti eller kommer i konflikt med andre lover. Lenke til kommentar
Afterburner Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Riktig det som er nevnt her. Husk i tillegg på at om du har senket bilen (det gjelder uansett, men når det skjer, så skjer det som regel med senka biler), så skal heller ikke hjula ta bort faste strukturer på bilen ved fullt rattutslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå