The Ghost Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Om en time eler to kommer det en venn som jeg skla ha "LAN" med til mandag, men jeg har ikke lang nok kabel til switchen altså bare den jeg slev bruke rer lang nok så da tenkte jeg å koble han til data'n min men hva må jeg da gjøre for å få til så han har internett ? Og for at vi skal finne verandre på LAN ... Er det bare å skrive inn IP hans ? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Om en time eler to kommer det en venn som jeg skla ha "LAN" med til mandag, men jeg har ikke lang nok kabel til switchen altså bare den jeg slev bruke rer lang nok så da tenkte jeg å koble han til data'n min men hva må jeg da gjøre for å få til så han har internett ? Og for at vi skal finne verandre på LAN ... Er det bare å skrive inn IP hans ? 8234227[/snapback] Punktum er no herk. Da må du dele internettilkoblingen din. Da kan du bruke Network Setup Wizard som du finner i Kontrollpanel. Det burde være ganske enkelt å få til. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Hmm gjorde alt som stod der, men nå funker ikke internett på data,n min eller kompisen min sin så nå har jeg koblet internetten rett på hans data derfor er jeg på nå !! Så hva sjkal jeg gjøre for å få default så jeg for internett på min data og vennen min sin via min En desperat og fortvilet spøkelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå