dioX Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Han nordlenningen helt i nord kan ikke bruke ps3'en sin til annet en folding. hver gang jeg er inne så er det en ensom prikk der langt i nord. (er du en her på forumet) Selv folder jeg 1-3 WU/day Lenke til kommentar
psino Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Han nordlenningen helt i nord kan ikke bruke ps3'en sin til annet en folding.hver gang jeg er inne så er det en ensom prikk der langt i nord. (er du en her på forumet) Selv folder jeg 1-3 WU/day 9584509[/snapback] Faktisk verdens nordligste folder. (Iallfall på ps3) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hmm... Ei anna adresse dere kan benytte er: http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=59848 Litt meir info og finere grafer osv... (Bildet oppdaterer seg ikkje, for å få eit nytt og ferskt bilde må dere besøke den sida til extremeoverclocking.com). Får blant anna info om når der mest sannsynligis tar igjen andre lag, eller blir tatt igjen av andre. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Er ikke dumt å lese førsteposten.. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har titta litt på ranken min på gamer. jeg "samenligna" meg og en annen Jeg hadde 15 WU og han hadde 24 Hvordan har det seg da at jeg har høyere score en han med 24?? (og jeg er lenger opp på lista) Hvordan blir dette regnet ut. Titta på siden til F@H men fant ikke noe konkret... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har du lese dette: http://folding.stanford.edu/FAQ-points.html Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) EDIT: faen posta i feil post... Var litt i tvil om E6600'n ville klare SMP wu'ene men det ser ut som det går greit... Current Work Unit ----------------- Name: Protein in POPC Tag: - Download time: September 26 23:30:41 Due time: September 30 23:30:41 Progress: 98% [|||||||||_] Nå har den ikkje akkuratt vore idle den E6600'n min. Den står i servern, så for det meste blir den idle, så det går fint! Men merker at Quad'n i hovedmaskina mi tygger disse wu'ene litt kjappere. Endret 28. september 2007 av Cornel Lenke til kommentar
FunkyHunk Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kanskje det er på tide at noen ser på team-logoen? Den har vært borte LENGE nå Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) [email protected] er med på laget 59848 og aktiv med sin nyinnkjøpte PS3 som ble hentet i dag. Men jeg lurte på en ting, under settings - mode så kan man velge eks. advanced, hva er forskjellen? Endret 3. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
FunkyHunk Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 [email protected] er med på laget 59848 og aktiv med sin nyinnkjøpte PS3 som ble hentet i dag. Men jeg lurte på en ting, under settings - mode så kan man velge eks. advanced, hva er forskjellen? Jeg tror det er bare visningen inne i folding-programmet som blir påvirket av den instillingen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Ok tester... Hmm jeg er allerede på plass 144 à 160 i vårt team Hvor mange WU's pr døgn kan man forvente med en PS3? Om den står 24/7 og 2.20 FW? Kan man logge på med samme account id på flere maskiner for å bidra mer med samme bruker? Endret 3. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Om eg ikkje husker heilt feil, så har den advanced instillinga noko å gjere med kva type arbeidsoppgåver som blir lasta ned til maskina di. Med å la den stå på så får ein tyngre arbeidsoppgåver tilsendt som igjen gjev meir poeng. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Om eg ikkje husker heilt feil, så har den advanced instillinga noko å gjere med kva type arbeidsoppgåver som blir lasta ned til maskina di. Med å la den stå på så får ein tyngre arbeidsoppgåver tilsendt som igjen gjev meir poeng. Det var noe slikt jeg trodde... men noen som kan bekrefte det? men dvs at en WU også tar lengre tid eller belaster den systemet tyngre og gjør PS3 til en kokeplate? Endret 3. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bump, vi må få med oss flere folk Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg folder veldig mye, men har ikke vært med i et team så dette var veldig bra. Flott initiativ! Jeg melder meg på as we speak. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg folder veldig mye, men har ikke vært med i et team så dette var veldig bra. Flott initiativ! Jeg melder meg på as we speak. Suverent EDIT: Har laget en logo? Endret 6. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Jeg folder veldig mye, men har ikke vært med i et team så dette var veldig bra. Flott initiativ! Jeg melder meg på as we speak. Suverent EDIT: Har laget en logo? Vi bruker Gamer.no sin.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Blei med på Folding@Home i går og tastet inn koden som ble skrivd i første post, skifta donorname men blir ikke oppdatert på diskusjon.no's lister. Er det noe jeg må gjøre inne på Folding@Home??? Fungerer det også like bra å være på F@H når man spiller/Laster ned? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg folder veldig mye, men har ikke vært med i et team så dette var veldig bra. Flott initiativ! Jeg melder meg på as we speak. Suverent EDIT: Har laget en logo? Vi bruker Gamer.no sin.. Den er riktig størrelse osv? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Blei med på Folding@Home i går og tastet inn koden som ble skrivd i første post, skifta donorname men blir ikke oppdatert på diskusjon.no's lister. Er det noe jeg må gjøre inne på Folding@Home??? Fungerer det også like bra å være på F@H når man spiller/Laster ned? Nobody that can help me?? Må man registrere seg med en email adresse på folding home?? Endret 8. april 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå