kaaasen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Får vel si ifra at jeg har startet foldingen da. Startet vel for en uke siden, men det har ikke blitt gjort stort på den fronten, da PS3'en som oftest er i bruk på en eller annen måte, hehe. edit: er oppe på 90. plass blant folderene i teamet nå (kimaasen) Endret 23. juli 2007 av Complexion Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Da har jeg foldet i et par dager og har meldt meg inn i gruppen. Har vel bare 4 økter ferdig da men Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg har foldet siden jeg mottok PS3'en min omtrent, og jeg klatrer sakte men sikkert på teamlisten. Samtidig ser jeg at vi har gått opp fire plasser siden jeg kom inn. Nå mener jeg ikke at det er jeg som har gjort det slik, for mitt bidrag er enda så lite. Jo flere, jo bedre! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Jeg er med jeg og! Har vel 9 økter nå Men har hørt no prat om at folk skal få betalt i PS Store penger for å gjøre dette? Er det bare noe møl? Kan man få detta på PC og? Endret 31. juli 2007 av KoffeiinKaniin Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Jada, du kan få det til PC også, så om du har en PC som står på likevel er det jo greit å la den surre og gå i bakgrunnen. Jeg tviler litt på det med PS Store penger, siden det jo er ekte penger man bruker der - men jeg skal ikke avfeie verken det ene eller andre. edit: glemte linken. Endret 31. juli 2007 av Complexion Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Men har hørt no prat om at folk skal få betalt i PS Store penger for å gjøre dette? Er det bare noe møl? Det var i alle fall snakk om dette tidlegare, men så vidt eg veit har det ikkje skjedd noko enda. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=748475&hl= Kan man få detta på PC og? PC-folket har kjørt f@h i mange år. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Alle de prikkene på kartet, er det alle de som kjører folding atm? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Ja, det er det. Men det som du ser på tv skjermen er fra PS3 maskinene rund om kring i verden. Ikke PC'ene. Har en selv, har kjørt 24/7 siden 20.4.07. Har nå 703 work unit. Endret 2. desember 2007 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Oi.... har bare ti jeg.... MITT INNLEGG NUMMER SJUHUNDRE! (700) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ja, det er det. Men det som du ser på tv skjermen er fra PS3 maskinene rund om kring i verden. Ikke PC'ene. Ja, så det sto det på PS3 FAQ'en på f@h sidene. Men har mine tvil om at de er korrekte, da jeg ikke har mye tro på at det er kun 1 person i hele brasil f.eks som folder på sin PS3 akkurat nå. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det er nok akkurat når du logger inn ja, tror det var sånn at for hver prikk er det 5 i nærheten av den eller noe. Hadde vært tøft hvis det faktisk var riktig, og at alle ble visst når de logget av og på. Hadde blinket skikkelig da Lenke til kommentar
dioX Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 "yellow indicates 6-25 addresses" Lurer på om det er samme fargekodene på ps3 som pc?? har jo bare sett gule prikker jeg.. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Husk også at prikkene viser hvor ISP'en du er koblet til oppgir at IP-adressen din er lokalisert. Litt som denne: http://www.geobytes.com/IpLocator.htm Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ny update på Folding jo.... Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 eg joina teamet. Nick: Coranub Lenke til kommentar
dioX Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Er det mulig og ha to folding klienter på samme "konto"?? Hvis jeg legger inn team-nr. og likt nick? Har en grei Pc som ikke brukes og en PS3... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Du kan knytte så mange klienter du ønskjer opp til ditt brukarnamn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå