Mokko Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg ble med for ca. 15 min siden. Sjekk denne siden: (der står alle medlemmene i Gamer.no) http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.p...e&teamnum=59848 -Jeg står ikke der enda men jeg håper den blir oppdatert! Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du kjem med på lista så fort den er oppdatert og du har levert ein WU. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg ble med for ca. 15 min siden. Sjekk denne siden: (der står alle medlemmene i Gamer.no) http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.p...e&teamnum=59848 -Jeg står ikke der enda men jeg håper den blir oppdatert! 8547780[/snapback] Angående den sida du linker til.. Les det første innlegget her.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sorry, så ikke linken i det første emnet... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 "The Folding@Home stats system is performing an update. Please try back in about 15 minutes. " Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å gå inn på den siden nå. Har prøvd i 1 time! Se å bli ferdige med den oppdateringen da! Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 "The Folding@Home stats system is performing an update. Please try back in about 15 minutes. " Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å gå inn på den siden nå. Har prøvd i 1 time! Se å bli ferdige med den oppdateringen da! 8550583[/snapback] Prøv denne serveren. Mer statistikk og oftere tilgjengelig: http://folding.extremeoverclocking.com/team_list.php?s= Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Faen!! Sprengte en sikring når jeg skulle montere en ny lampe i gangen, og ps3'en mistet en WU som nesten var ferdig... jaja Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Jeg vet at jeg spør som en liten unge....Men hva er en WU?? Endret 7. mai 2007 av Mokko Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 WU er en work unit eller arbeidsenhet som du blir tidelt når du starter folding home, det tok ca 8 timer og fullføre en Wu men nå går det raskare.. og den lista seier att eg har 17 Wu, eg har berre 13 men jaja... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ok, så det er den greia som det står at den har fullført noen % av? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 og den lista seier att eg har 17 Wu, eg har berre 13 men jaja... 8556645[/snapback] Tror det er slik at du har lagd 13 Stanford kan bruke, av de 17 du har lagd totalt. Dersom du leverer inn iløpet av to dager, så kan de bruke dem, men dersom du ikke rekker det, så teller de fremdeles innsatsen din, selv om de har sannsynligvis assignet WU'en til en annen person. Og det derfor står 17 på listen, selv om de siste 5 WU'ene ikke teller like mye, som de levert innen tidsfristen. Slik forsto jeg det ihvertfall. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 og den lista seier att eg har 17 Wu, eg har berre 13 men jaja... 8556645[/snapback] Tror det er slik at du har lagd 13 Stanford kan bruke, av de 17 du har lagd totalt. Dersom du leverer inn iløpet av to dager, så kan de bruke dem, men dersom du ikke rekker det, så teller de fremdeles innsatsen din, selv om de har sannsynligvis assignet WU'en til en annen person. Og det derfor står 17 på listen, selv om de siste 5 WU'ene ikke teller like mye, som de levert innen tidsfristen. Slik forsto jeg det ihvertfall. 8565162[/snapback] aha..oki.. kan faktisk stemme det ja.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 *ding ding ding ding!!* Gratulerer, vi har nå passert #800 plass, og dermed har vi fått mer statistikk! Mest moro er denne http://folding.extremeoverclocking.com/use....php?s=&t=59848 Keep folding ppl! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Neineinei, ikkje noko Xbox vs PS3 Folding-diskusjon her inne no takk. Eit par innlegg fordufta. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 jeg stemmer for denne som sticky Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 synes det er veldig få som folder, av 86 brukere er det 11 som leverte noe i går/dag. Husk at du kan installere clienten på hjemme PCn også! jobb PCn også! Jeg har min kjørendes på en dual core cpu på jobben. Installer på så mange maskiner som mulig! Lenke til kommentar
ysto Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Inne mens jeg folder, staar det at jeg er ferdig med 90 wu, mens paa nettsiden staar det 82. Er klar over at det tar tid aa oppdatere, men trodde ikke det var saa lenge. Har ogsaa merket at vi har faatt ny leder, men det er kanskje samme problemet? Noen som har merket det samme? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Faen!! Sprengte en sikring når jeg skulle montere en ny lampe i gangen, og ps3'en mistet en WU som nesten var ferdig... jaja 8556475[/snapback] Og jeg som trodde PS3 hadde innebygget UPS. :!: Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Inne mens jeg folder, staar det at jeg er ferdig med 90 wu, mens paa nettsiden staar det 82. Er klar over at det tar tid aa oppdatere, men trodde ikke det var saa lenge. Har ogsaa merket at vi har faatt ny leder, men det er kanskje samme problemet? Noen som har merket det samme? 8604977[/snapback] På nettsiden teller den bare med de WU du har foldet mens du var innmeldt i teamet. Høres nesten ut så du hadde 7-8 WU før du registrerte for team. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå