Olsenhower Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Her er hva jeg tror: Salutknall er ikke 12 år, men 16-18. Han kjedet seg her forleden og opprettet en "tullebruker" på Diskusjon.no, og spyr ut de dummeste tråder bare for å se på responsen. Hver gang folk kommer og kommenterer "herreguuuud, er du helt mongo!??" , "12 år?? ja dah fårstår jeg mer!!" og "Du må nok arbeide mer med engelsken din, gutt", så ler den godeste Saluttknall seg nesten ihjel. Hvorfor skrives det f.eks ikke "ser'u ser'u" her i denne tråden? Du må jo være konsekvent i spøken, salutt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Her er hva jeg tror: Salutknall er ikke 12 år, men 16-18. Han kjedet seg her forleden og opprettet en "tullebruker" på Diskusjon.no, og spyr ut de dummeste tråder bare for å se på responsen. Hver gang folk kommer og kommenterer "herreguuuud, er du helt mongo!??" , "12 år?? ja dah fårstår jeg mer!!" og "Du må nok arbeide mer med engelsken din, gutt", så ler den godeste Saluttknall seg nesten ihjel. Hvorfor skrives det f.eks ikke "ser'u ser'u" her i denne tråden? Du må jo være konsekvent i spøken, salutt. 8236547[/snapback] Det ser faktisk ut som en ble busta! Ser'u tenkte jeg faktisk ikke på! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kan godt hjelpe deg med tittler; "Gov'ment came and took ma baby!" "Playah Hating Suckas!" "9mm in my pants" "Suck it(Down the pipe)" "Slick Suits" "Creampuffing mo-fo's" "Mac-10 mah friend" Bare noen forslag, håper de setter deg i gang Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Om saluttknall er genuin eller ikke er ikke viktig. Tekstene som han legger ut er verdt all bortkastet tid etter min mening. Så jeg bukker og takker anyway. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Om saluttknall er genuin eller ikke er ikke viktig. Tekstene som han legger ut er verdt all bortkastet tid etter min mening. Så jeg bukker og takker anyway. 8236601[/snapback] Jepp =) Jeg fikk tidenes latter av første teksten Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 haha du har klart det igjen. du nok en gang vist hvor mye idiotisk du kan finne på Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Haha så mye feedback har jeg aldri fått på ei ferdig låt folk faktisk likte engang. Skal seriøst begynne å legge ut halvferdige drittekster i fylla engang jeg også. Egentlig skal jeg begynne NÅ: "Husker den gang da jeg var liten. Pappa i stua etter jobben sliten. Dro seg i kukken og jodla på mor, fikk ikke respons av andre enn Tor. Tor kom å sugde så fattern blei ilter, rævkjørte pappa så yr og vilter. Muttern hu kom og blei sjalu som faen, på fattern som fikk det av mann til en annen. Hu henta kjevla og dro til han Tor, så han gikk i dørken og forlot vår jord. Her sitter jeg da, 15år etter. Like skvetten som en engelsk setter. Psykiske plager og instutisjon, en herlig oppvekst med pappan min Jon." FEEDBACK PLIXX!! Endret 25. mars 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 men du trådstarter, du kunne ikke tenke deg å spille inn noen av de sangene å laste de opp her? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) *snip* 8236807[/snapback] Forskjellen er at dine består ikke av en helt forferdelig engelsk! EDIT; Men faen som du kan skrive det morsomt! Endret 25. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Haha,Skymarshall! Priceless :!: . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 FEEDBACK PLIXX!! 8236807[/snapback] Den MÅ du jo spille inn terningkast 5! (sorry, men sekserne er forbeholdt slike sanger som de jokke skrev ) Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 snip Rett og slett vakkert! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hva er så ille i Vi stolte nordmenn da? Det er jo bedre enn debuten. 8236374[/snapback] Hvem i alle dager sier at det er ille? Jeg koser meg glugg i hjel jeg. 8236415[/snapback] Du er en gal, gal mann! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Haha så mye feedback har jeg aldri fått på ei ferdig låt folk faktisk likte engang.Skal seriøst begynne å legge ut halvferdige drittekster i fylla engang jeg også. Egentlig skal jeg begynne NÅ: "Husker den gang da jeg var liten. Pappa i stua etter jobben sliten. Dro seg i kukken og jodla på mor, fikk ikke respons av andre enn Tor. Tor kom å sugde så fattern blei ilter, rævkjørte pappa så yr og vilter. Muttern hu kom og blei sjalu som faen, på fattern som fikk det av mann til en annen. Hu henta kjevla og dro til han Tor, så han gikk i dørken og forlot vår jord. Her sitter jeg da, 15år etter. Like skvetten som en engelsk setter. Psykiske plager og instutisjon, en herlig oppvekst med pappan min Jon." FEEDBACK PLIXX!! 8236807[/snapback] Hamsterrap, asap zulu! Ellers kommer ikke så beskjedne 110kg med PencilCase, medbringende et nokså råspikket balltre, opp på bondelandet og banker både deg og traktoren din. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Haha ... søleslåsskamp Edit: Ta med øl og skift Endret 25. mars 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hva er så ille i Vi stolte nordmenn da? Det er jo bedre enn debuten. 8236374[/snapback] Hvem i alle dager sier at det er ille? Jeg koser meg glugg i hjel jeg. 8236415[/snapback] Du er en gal, gal mann! 8236892[/snapback] Ja takk, bare vent til vi møtes ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Haha ... søleslåsskamp Edit: Ta med øl og skift 8236950[/snapback] Jeg koser meg bestandig i naken tilstand Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vil ha Hamster rap jeg og, du er en gatepoet fra harde kår SkyMarshall, ingen forstår deg og det vet du, du lever igjennom dine tekster, og dine tekster lever seg igjennom deg! Føler meg på at du kommer til å bli rik en dag og bli regnet som en "sell out", av alle nørdene på forumet. Lykke til kjære SkyMarshall, men husk dine røtter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vil ha Hamster rap jeg og, du er en gatepoet fra harde kår SkyMarshall, ingen forstår deg og det vet du, du lever igjennom dine tekster, og dine tekster lever seg igjennom deg! Føler meg på at du kommer til å bli rik en dag og bli regnet som en "sell out", av alle nørdene på forumet. Lykke til kjære SkyMarshall, men husk dine røtter 8236988[/snapback] Gulrøtter, sellerirøtter, persillerøtter, og andre krøtter. Hamsterræpp nå! For svarte! Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hamster er bra, yoo, hamster er best, hamster er morra di, hu ekke no tess, jeg liker hamster, alle liker hamster, hamsteerr, yooo, hamstha gangstha rap in teh hood, my hamsta smoke som much weed that you'r mother fuck you'r brother,you'r brother fuck his hamster yoo. Go hamster,hamster er best, hamster er stil uten tvil, Yeah alle fornøy nå eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg