Gå til innhold

Jeg har skrevet noen sangtekster.

saluttknall

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Vi stolte nordmenn. Nå lager de vår grunnlov, de lager den med fryd. De stolte menn på Eidsvold de var vårt land sin pryd. Vi gjør oss fri fra Damark, med denne stolte lov. Men nå så kommer Sverige tar Norge som sitt rov. Men Norge slår tilbake mot svenskene sin mur, vi gir ikke opp så lett og det gjør svensken sur. Vi feirer det nok ikke, på måten som de vill de stolte menn på Eidsvold som satte land på spill. Vi feirer den med pølse med is og slikkeri og deres navn er glemte som lagde lov i strid. De lagde da vår grunnlov, de lagde den med fryd, de stolte menn på Eidsvold de var vårt land sin pryd.

8236232[/snapback]

Snørr og tårer strømmer, PencilCase på sine knær stønner. Gi den mannen en kule, før vi andre pule. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi stolte nordmenn. Nå lager de vår grunnlov, de lager den med fryd. De stolte menn på Eidsvold de var vårt land sin pryd. Vi gjør oss fri fra Damark, med denne stolte lov. Men nå så kommer Sverige tar Norge som sitt rov. Men Norge slår tilbake mot svenskene sin mur, vi gir ikke opp så lett og det gjør svensken sur. Vi feirer det nok ikke, på måten som de vill de stolte menn på Eidsvold som satte land på spill. Vi feirer den med pølse med is og slikkeri og deres navn er glemte som lagde lov i strid. De lagde da vår grunnlov, de lagde den med fryd, de stolte menn på Eidsvold de var vårt land sin pryd.

8236232[/snapback]

Har du glemt pilla di i dag eller noe?

edit:

Rettelse;

Pillene

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Wergeland ville vært stolt.

8236311[/snapback]

Dette er så vakkert at jeg har siklet ned hele tastaturet. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Mye nødrim, rytmen er tvilsom, og det hadde vært en fordel hvis du hadde delt den opp i linjer. Ellers er diktet en evig klassiker.

8236316[/snapback]

saluttknall er en helgen i mine øyne. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Herre Kristus

Dette blir bare verre og verre....

Hvor skal man starte?

eller rettere sagt, hvor skal det ende...?

8236357[/snapback]

Hehe! You aint seen notthing yet ...?

Jeg har kost meg med en av novellene til kroppen. Merker at livet har forandret seg endel etter det ja ... :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva er så ille i Vi stolte nordmenn da? Det er jo bedre enn debuten. :realmad:

8236374[/snapback]

Hvem i alle dager sier at det er ille?

Jeg koser meg glugg i hjel jeg. :love:

Lenke til kommentar
Hva er så ille i Vi stolte nordmenn da? Det er jo bedre enn debuten. :realmad:

8236374[/snapback]

Problemet er at du ber oss om å gi deg tilbakemelding på tekstene dine, men du gidder ikke å ta det til etterretning. Du fortsetter bare å spy ut ny tekster. Det du bør gjøre er å ta for deg en og en sang og jobbe deg systematisk igjennom den. :)

Husk; kvalitet framfor kvantitet :D

Edit: wow, nå har jeg faktisk vært seriøs :wow:

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg skjønner serkasme jeg skjønner ironi.

8236443[/snapback]

Fint. Håper du også skjønner uskyldig humor da. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...