DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Enig, gjerne noen flere på engelsk! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Skeeptisk, men ok. Her kommer min første parodi folkens!Freek in Usa (sing to the melody of California girl form the Beach boys, start on vers 1 I am a freek as leav in new York city Usa I.m spinning in a nice small park But I have no good friends at there. But some small friends I have in this little fucking park. And they not have the control on there spinning they not can talk with me. I wish all freeks can moving to New York Wish all freeks can moving to new York. I wish all freeks can be some good new York freeks. Here east the freeks not have feeling they only eat and drink. In north the freeks don’t leaving caus thre is to call to leaving there. In south the freeks are people as leaving for spin and sex. But in west all freeks are good to talk I wish there can leav here. I wish all freeks from west move to New york Wish all freeks from west move to new York I wish all freeks from west move to new York yeah. But that nice thing will not happened soh I moving west. I take with me some Hours to leav there west And take the train to a state there. And now I leav there in a fucking park like in new York. I think all the freeks only leav for hors and some food and tea in world. I wish they all can stop with there spinning. Wish that all can stop with there spinning. I wish they all can stop with there spinning yeah. But I am not a goode exemple on my wish I think. And I think it’s very hard to stop. I don’t can do it self. But I want all the freeks shel stopp to sniffing back there life. I wish they shel work as people and have feeling as a man. har hengt for mye på forumet i det siste. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg skjønte så godt som ingenting, jeg. Red.: Bel-Air! Endret 25. mars 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 hahaa.................... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 HAHAHAHAHHAAHAH! Jeg dør!! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 HAHAHAHAHHAAHAH! Jeg dør!! 8235759[/snapback] Jeg også :!: . Liker engelsken hans jeg. God underholdning dette her! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hahaha ... I dying too. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hva er det du røyker saluttknall? Kan du dele med PencilCase? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Må jeg hente Jarmo? Det er kort og godt alt for mye off topic her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du får oss til å gå OT :!: Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Må jeg hente Jarmo? Det er kort og godt alt for mye off topic her. 8235826[/snapback] Nå har vel flere her sagt at du kanskje burde jobbe litt med engelsken din, men du fortsetter jo å poste så da ber du vel nesten litt om det selv? Eller vil du at vi kun skal kommentere innholdet...? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Så, så, saluttknall. Ikke gi opp, selv om folk ler av deg. Jeg mener det, prøv å lær deg litt grunnleggende engelsk, sånn i første omgang, og prøv igjen. Eller, prøv gjerne igjen allerede nå, som du har gjort flere ganger, for det morer jo folk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Skeeptisk, men ok. har hengt for mye på forumet i det siste. 8235731[/snapback] Her burde du ha stoppet opp, hvis du ikke ønsket tilbakemeldinger. At tilbakemeldingene er lattermilde er ikke min/vår feil. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 saluttknall, jeg skjønner ikke dritten av hva du vil frem med. Ikke er bare har du store skrivefeil, men jeg skjønner ikke sammenhengen i sangene dine. Og det er jo ufattelig mye faktafeil også. En muslim ber ikke mot nord, men mot Mekka. I Norge vil det være sør-øst. Og hva i alle dager handler "Freek in Usa" om? Selv har jeg bodd i USA i nå 8 måneder, snakker engelsk daglig og jeg skjønner ikke dritten hva du snakker om. Tekstene dine holder ikke mål eller mening og de blir for latterlige til å bli tatt seriøst. Og ett råd fra meg til deg, følg med i engelsktimen istedenfor å skrive "sanger". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ustedalen har ikke lest teksten, eller lest den godt nok. Ligger foran speilet og ser ei mot nord. Den lille muslimen ser ikke mot nord. Tolker jeg som at muslimen har vendt rompa mot nord, og nesen mot sør. Uannsett har hele teksten en suveren Falsk/Mathiesen-ånd over seg. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Nå vet jeg hva som hjelper for å få en tråd on topic igjen. Btw: blir ikke mer tekster på en stund blir mer fransk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Nå vet jeg hva som hjelper for å få en tråd on topic igjen. Btw: blir ikke mer tekster på en stund blir mer fransk. 8235999[/snapback] Franske tekster etterhvert? Satan som jeg gleder meg!! Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Saluttknall: Du er ikke tilfeldigvis sønn eller barnebarn av Thor Heyerdahl? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 barnebarn av Thor Heyerdahl? 8236146[/snapback] Det var ikke så mye norsk-engelsk der, bare elendig engelsk! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Vi stolte nordmenn. Nå lager de vår grunnlov, de lager den med fryd. De stolte menn på Eidsvold de var vårt land sin pryd. Vi gjør oss fri fra Damark, med denne stolte lov. Men nå så kommer Sverige tar Norge som sitt rov. Men Norge slår tilbake mot svenskene sin mur, vi gir ikke opp så lett og det gjør svensken sur. Vi feirer det nok ikke, på måten som de vill de stolte menn på Eidsvold som satte land på spill. Vi feirer den med pølse med is og slikkeri og deres navn er glemte som lagde lov i strid. De lagde da vår grunnlov, de lagde den med fryd, de stolte menn på Eidsvold de var vårt land sin pryd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg