LindaChanett Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg vil gjerne ha litt kritikk av noen sangtekster jeg har skrevet.Shit dude here is many lot of many dudes. I sitting on a party in the darkest Usa. We playing raegge music into the night being gray. We smoke Marihuana and we have it verry fun. But soh it’s come a man with trowses and with gun. Ref. And I see that he been a problem Shit dude here is many lot of many dudes etc... 8234043[/snapback] Jeg skal ikke si no om selve innholdet i tekstene dine, for det har jeg ikke peiling på selv, men jeg kan på stående fot se at engelsken din trenger... litt hjelp? kan ta det første linja f. eks. I AM sitting AT a party in the darkest of USA. blir det nok heller... men du mangler liksom alt, du må jo være vokst opp med kun NRK1... lær deg : I AM, YOU ARE, HE-SHE-IT-IS, og ING-oplegget først, så tror jeg vi skjønner litt mer av hva teksten egentlig handler om Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ja f.eks ... eller bare hold deg til norsk inntil teh inglish kunnskaps is up to the stændards. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg skal ikke si no om selve innholdet i tekstene dine, for det har jeg ikke peiling på selv, men jeg kan på stående fot se at engelsken din trenger... litt hjelp? kan ta det første linja f. eks. I AM sitting AT a party in the darkest of USA. blir det nok heller... men du mangler liksom alt, du må jo være vokst opp med kun NRK1... lær deg : I AM, YOU ARE, HE-SHE-IT-IS, og ING-oplegget først, så tror jeg vi skjønner litt mer av hva teksten egentlig handler om 8235044[/snapback] ...skal du komme å ødelegge hele tråden med konstruktiv kritikk nå da? edit: Hvis jeg skal komme med noen råd, så får det være som andre sier. Hold deg til norsk og syng om temaer som du har noe forhold til (med mindre du har for vane å røyke hasj med afro-amerikanere) Endret 25. mars 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Trådtittel burde endres til: "Noen sangtekster jeg har skrevet over". Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde tenkt til å foreslå musikkdelen av forumet, men så leste jeg tekstene. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 @ Negotiation: haha ... ouch! Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 ...skal du komme å ødelegge hele tråden med konstruktiv kritikk nå da? 8235058[/snapback] oi nei jeg bare sa at han burde lære seg å bøye ord og sette riktig ord på riktig plass, før han begynner å sette de sammen i setninger, langt midre hele sangtekster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde tenkt til å foreslå musikkdelen av forumet, men så leste jeg tekstene. 8235082[/snapback] ...og så tenkte du på humorforumet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ja f.eks ... eller bare hold deg til norsk inntil teh inglish kunnskaps is up to the stændards. 8235051[/snapback] Etter et år on the road med Petter Solberg, kommer språket til å bli forståelig. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Mye off topic her nå, men får vel svare så det ikke blir stadig mer: Vi har nrk1 nrk2 tv2 og tv norge. Jeg ser svært lite på tv, ettersom jeg sitter mer på nettet og skriver tekster og noveller og slikt. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jaja, forandr tekstene dine endel + få retta skrive feila.. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 oi nei jeg bare sa at han burde lære seg å bøye ord og sette riktig ord på riktig plass, før han begynner å sette de sammen i setninger, langt midre hele sangtekster 8235095[/snapback] Lære å krabbe før man kan gå? Er helt enig Herregud som denne tråden har utviklet seg, er nesten på det stadiet at jeg synes synd på fyren.... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Japp, er selvmord og poste noe sånt på nett - men det lærer man av. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jaja, forandr tekstene dine endel + få retta skrive feila.. 8235110[/snapback] Haha ... tok'n. Endret 25. mars 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Mye off topic her nå, men får vel svare så det ikke blir stadig mer: Vi har nrk1 nrk2 tv2 og tv norge. Jeg ser svært lite på tv, ettersom jeg sitter mer på nettet og skriver tekster og noveller og slikt. 8235107[/snapback] Misforstå meg rett kjære saluttknall, men du, og oss andre lager mye bedre underholdning enn det tv kan tilby. Inn i mellom alle fornøyelige kommentarene ligger det også konstruktiv tilbakemeldinger. Ikke gi opp! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Japp, bare å skrelle av alt fjåset det er pakket inn i - så er det mange gode tips her. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Japp, er selvmord og poste noe sånt på nett - men det lærer man av. 8235121[/snapback] Man lærer av sine feil? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Njæ ... jeg er idiot - så jeg lærer aldri. Men man passer på hvor man offentligjør feila sine iallefall. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Man lærer av sine feil? 8235152[/snapback] Pussig at han da fortsetter å legge til nye tekster...? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Hvorfor skal det alltid være så mye ot i trådene mine? Jaja, kanskje på tide å slakte resten av tekstene også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg