Hashtægg Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Den teksten du siterer fra der var min debut som ble skrevet for 2 år iden. 8234861[/snapback] Hvorfor ikke rette litt på den, skrive litt om? Blir sikkert bra da, om du har forbedret engelsken din på 2 år, that is. Endret 25. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 For guds skyld: lær ham engelsk ... 8234057[/snapback] Haha!! :!: Kan ikke annet enn å elske Saluttknall . Den gutten har baller indeed Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Den teksten du siterer fra der var min debut som ble skrevet for 2 år iden. 8234861[/snapback] Du er virkelig dum du. Først lyger du om hvem som har skrevet det. Du skriver det er det beste av det vennen din (som egentlig er deg) har skrevet, og når jeg gir deg tilbakemeldinger (slik som du spurte etter), så kommer du med teite unnskyldninger om at det er lenge siden du har skrevet det. Skjønner du ikke selv hvor dumt det blir? Alle får sikkert kjempelyst til å gi deg flere tilbakemeldinger når du holder på sånn. Du skal ikke unnskylde deg, ingen som tror på det, du la det ut fordi du var fornøyd med det, og ville vite hva andre syns om det. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noe sier meg at trådstarter ønsker å være "white nigga"... Sitter i mørkeste USA? Harlem? Brooklyn? Hører på reggae? But soh it’s come a man with trowses and with gun. Kommer det en mann med bukser og pistol? Aggresiv markedsføring renseriene har begynt med... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Også en ting til, som supplement til tidligere kommentar: Vær så snill og skriv om temaer dere har greie på, ikke whita niggahz som røyker hasj et eller annet sted i statene. Det blir så ufattelig flaut og uinteressant. Syng heller om da faren din knuste trynet ditt fordi du spraya CRC på panseret på firmabilen hans, og pyrra 2-takst-bensin i garasjen så nabokatta daua av oljeforgiftning. Ting dere selv har opplevd og har mer eller mindre greie på! Det blir så mye bedre da - tro meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noe sier meg at trådstarter ønsker å være "white nigga"... Sitter i mørkeste USA? Harlem? Brooklyn? Hører på reggae? But soh it’s come a man with trowses and with gun. Kommer det en mann med bukser og pistol? Aggresiv markedsføring renseriene har begynt med... 8234889[/snapback] Dumming, de har slått av lyset, skjønner du vel ...? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Også en ting til, som supplement til tidligere kommentar: Vær så snill og skriv om temaer dere har greie på, ikke whita niggahz som røyker hasj et eller annet sted i statene. Det blir så ufattelig flaut og uinteressant. Syng heller om da faren din knuste trynet ditt fordi du spraya CRC på panseret på firmabilen hans, og pyrra 2-takst-bensin i garasjen så nabokatta daua av oljeforgiftning. Ting dere selv har opplevd og har mer eller mindre greie på! Det blir så mye bedre da - tro meg. 8234923[/snapback] Eller når du drepte hamsternurket ... Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vær så snill og skriv om temaer dere har greie på, ikke whita niggahz som røyker hasj et eller annet sted i statene. Det blir så ufattelig flaut og uinteressant. Syng heller om da faren din knuste trynet ditt fordi du spraya CRC på panseret på firmabilen hans, og pyrra 2-takst-bensin i garasjen så nabokatta daua av oljeforgiftning. 8234923[/snapback] BWAHAHA :!: Da kommer man inn på et tema hvertfall jeg kan kjenne meg igjen i... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ja for eksempel ... da ler dere ... Dere hadde ikke ledd om jeg hadde syngi om sæggende kriminelle afro-amerikanere som voldtar bestemødre og røyker sokka sine. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dumming, de har slått av lyset, skjønner du vel ...? 8234925[/snapback] Da var det hvertfall bra at fyren med pistolen kom med buksen på, ellers kunne det blitt stygt der inne... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Også en ting til, som supplement til tidligere kommentar: Vær så snill og skriv om temaer dere har greie på, ikke whita niggahz som røyker hasj et eller annet sted i statene. Det blir så ufattelig flaut og uinteressant. Syng heller om da faren din knuste trynet ditt fordi du spraya CRC på panseret på firmabilen hans, og pyrra 2-takst-bensin i garasjen så nabokatta daua av oljeforgiftning. Ting dere selv har opplevd og har mer eller mindre greie på! Det blir så mye bedre da - tro meg. 8234923[/snapback] Eller når du pælmer ett hamster ut fra en blokkleilighet. Endret 25. mars 2007 av Lolliken Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ja for eksempel ... da ler dere ...Dere hadde ikke ledd om jeg hadde syngi om sæggende kriminelle afro-amerikanere som voldtar bestemødre og røyker sokka sine. 8234950[/snapback] Hmmm, jeg tror jeg hadde ledd ... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Neinei ... jeg bor på landet. Dårlig med blokker her @ Heart Break Kid: Glem humor i den låta, og du hadde blitt flau Endret 25. mars 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dumming, de har slått av lyset, skjønner du vel ...? 8234925[/snapback] Da var det hvertfall bra at fyren med pistolen kom med buksen på, ellers kunne det blitt stygt der inne... 8234959[/snapback] Nå dauer jeg :!: Leste meg gjennom den første teksten, og hadde opp til flere "cola over tastaturet" opplevelser. Nå har jeg kommet såpass til kreftene at jeg begir meg videre i verkene. Ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Har nå oppdatert posten med nye tekster som dere sikket hater men som jeg personlig synes er enda bedre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har nå oppdatert posten med nye tekster som dere sikket hater men som jeg personlig synes er enda bedre. 8235003[/snapback] Way to go Ikke la dem knekke deg! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Neinei ... jeg bor på landet. Dårlig med blokker her @ Heart Break Kid: Glem humor i den låta, og du hadde blitt flau 8234971[/snapback] Vel, jeg hadde hvertfall ledd hvis du hadde laget en sang om hamsteren. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hehe den hamsteren er et sårt tema for enkelte, så jeg velger å la være Eller ... ... ja nei ...NEI! Da blir jeg bare gjella ved rota. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Show me the one guy I should share my life with. O o o show me the o-one I want a guy to love, a guy with all the good things. Soh show me the one. For me the sexuality is a important part. Ikke for å dømme, men er du gutt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 For å være helt ærlig, tekstene suger! oneoneoenone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg