saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Han har vel rundt 4 i norsk, 2 i matematikk, 5 i tysk, 1 i engelsk, 3 i fysikk, 4 i samfunnsfag og 5 i natur og miljø. Merk: gjennomsnittet hans. Lenke til kommentar
d0z Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg er 14, men skriver bedre engelsk enn han, i hvert fall. Edit: Hvordan i helvete kan man få 1 i engelsk? Nei og nei. Dette lukter litt fisk... Endret 25. mars 2007 av d0z Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Han har skrevet flere, dette var bare de han ville at jeg skulle poste. 8234180[/snapback] Aiaiai ... Han er litt eldre enn meg rundt 15 8234278[/snapback] Er han litt "spesiell"? 8234321[/snapback] Vi er da alle spesielle :!: On topic : Han må være flau over engelskkunnskapene sine ... Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Han har vel rundt 4 i norsk, 2 i matematikk, 5 i tysk, 1 i engelsk, 3 i fysikk, 4 i samfunnsfag og 5 i natur og miljø. Merk: gjennomsnittet hans. 8234329[/snapback] sier litt ^^ Endret 25. mars 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei, vent nå litt. Kanskje denne kompisen er saluttknall, som i frykt for å bli hetset sier at det er en kompis, som av en eller annen merkelig grunn ikke vil registrere seg. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei, vent nå litt. Kanskje denne kompisen er saluttknall, som i frykt for å bli hetset sier at det er en kompis, som av en eller annen merkelig grunn ikke vil registrere seg. 8234355[/snapback] Slik som i alle ukebladene som jeg aldri leser: "Hei En venninne av meg har følelser for en .... Hun føler ... Hun synes ..." Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei, vent nå litt. Kanskje denne kompisen er saluttknall, som i frykt for å bli hetset sier at det er en kompis, som av en eller annen merkelig grunn ikke vil registrere seg. 8234355[/snapback] Godt mulig. saluttknall har jo faktisk flest innlegg i musikkategorien. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei, vent nå litt. Kanskje denne kompisen er saluttknall, som i frykt for å bli hetset sier at det er en kompis, som av en eller annen merkelig grunn ikke vil registrere seg. 8234355[/snapback] Første jeg tenkte. Men seriøst, han er 15 og har fysikk? Humm Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Han vil ikke registrere seg fordi han vet forumet ikke vil bli brukt noe ytterligere. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Men seriøst, han er 15 og har fysikk? Humm 8234393[/snapback] Hvis jeg ikke misforstår, så har han i tillegg fysikk og naturfag samtidig. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Engelsken var så dårlig at det var komisk. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Fysikk er ikke et eget fag på ungdomskolen, det kommer såfall innunder naturfag. Dessuten hadde denne passet mye bedre i humortråden, for dette var så dårligat .... ja helt forferdelig elendig Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Ok, jeg skrev dem selv og karakterene fant jeg bare på. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ok, jeg skrev dem selv og karakterene fant jeg bare på. 8234722[/snapback] Etter ekstremt gruppepress klarte vi å knekke deg! Vi vant! Det blir vanskelig å lese tekster som verken er på norsk eller engelsk, men noe midt i mellom. Slutt med det og lær deg engelsk. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ok, jeg skrev dem selv og karakterene fant jeg bare på. 8234722[/snapback] Du burde uansett vite at du ikke har fysikk om du er 15 år og går på ungd. skolen. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) I sitting on a party in the darkest Usa. For det første er det noe vesentlig gale med engelsken din her, men ser vi bort i fra det er det fremdeles ikke noe bra. Det gir vel egentlig ingen mening. Hvor/hva er the darkest USA? We playing raegge music into the night being gray. Fremdeles; engelsken. Hvor er sammenhengen til første linje? Syns det burde komme noe som omhandler dette darkest USA, ellers hadde du vel ikke helt trengt å nevne det. Darkest, mørkt...også plutselig grått? Var det for å få det til å rime på USA? Det blir for dumt å måtte la rimene stryre teksten for å få til et enstavelsesrim. Uansett, skal du beskrive noe, så gjør det hvertfall sånn at man kan se det for seg. We smoke Marihuana and we have it verry fun. Tror jeg slutter å nevne rettskrivingen, jeg. Ble en veldig barnslig linje. Veldig lite troverdig. Men om du absolutt skal røyke og ha det gøy så prøv å si det litt mer inndirekte/spennende. Finnes f. eks utallige synonymer til fun som ville passet bedre. But soh it’s come a man with trowses and with gun. Her skjønner jeg faktisk ikke hva du snakker om. Det kommer en mann med en pistol? Samme som ovenfor; lite troverdig, alt for direkte og kjedelig sagt, og rett og slett barnslig. Fun - gun rimer fint, men her også har jeg en følelse av at du valgte det første du fikk til å rime, uten å tenke over hva det var du egentlig ville si. And I see that he been a problem Shit dude here is many lot of many dudes Denne tror jeg faktisk du skal få lov å forklare for meg. Hæ? Du mangler engelskkunnskaper, du mangler en god historie (du prøver deg på en historie virker det som), du mangler noe som får teksten interessant. Metaforer, ordspill, nyskaping og orginalitet. Øv deg lenge før du legger ut noe mer. Endret 25. mars 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Den teksten du siterer fra der var min debut som ble skrevet for 2 år iden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Utrolig barnslige og dårlige tekster. 8234164[/snapback] Støtter den her. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hehe jædda ... søtt å se. Men det sugde jo vattnisse med tilhørende glorete dekor da. Men bare å fortsette litt, for etter noen år så skjønner du poenget med handling, poeng, punchlines og driv. Men må jo begynne et sted. For som sagt over, dette sugde som Pamela Anderson i vakum rundt et forkromma trakorhengerfeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg