Brainbaker Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kan ikke akkurat si at filmen var bortkastet kinopenger. Det var ikke filmen jeg ville kjøpt på DvD eller sett flere ganger, men kan ikke si at den suger da... den hadde veldig mange unødvendige innspill og dårlige forsøk på å være morsom, men til tider var den ganske gøy :!: Syntes BT anmeldelsen bare er laterlig siden han ikke en gang gidder å prøve å le siden det er tydelig at han HATER alle scary movie filmene og det andre de har laget (personlig var Scary movie 2 utrolig bra, de andre var litt for teit ) Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Epic Movie er den verste drittfilmen jeg noensinnne har sett. Bra den ikke varte lenger enn 75 minutter! Fyi, så elsker jeg Scary Movie-filmene! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Epic Movie er den verste drittfilmen jeg noensinnne har sett. Bra den ikke varte lenger enn 75 minutter! Fyi, så elsker jeg Scary Movie-filmene! 8280873[/snapback] Samme her, VAR den gøreste VERSTE dritt film EVER!!! nej offf, glad for jeg lasta ned den, DERE HØRTE MEG LASTA NED! filmen er ikke hvert å betale for å se, makan til møkka film skal du lete lenge etter. 1tips: IKKE SE, eneste bra med filmen er traileren Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 De som lagde scary movie-filmene har bare kunnskaper til å lage slike filmer(hermefilmer), og vi har sett at de har blitt dårligere og dårligere. Dette er et faktum, selv om vi alle skulle ønske det ikke var slik. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Epic Movie er den verste drittfilmen jeg noensinnne har sett. Bra den ikke varte lenger enn 75 minutter! Fyi, så elsker jeg Scary Movie-filmene! 8280873[/snapback] Samme her, VAR den gøreste VERSTE dritt film EVER! nej offf, glad for jeg lasta ned den, DERE HØRTE MEG LASTA NED! filmen er ikke hvert å betale for å se, makan til møkka film skal du lete lenge etter. 1tips: IKKE SE, eneste bra med filmen er traileren 8296414[/snapback] En kammerat av meg lurer. Hvor lasta du den ned henn? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Epic Movie er den verste drittfilmen jeg noensinnne har sett. Bra den ikke varte lenger enn 75 minutter! Fyi, så elsker jeg Scary Movie-filmene! 8280873[/snapback] Samme her, VAR den gøreste VERSTE dritt film EVER! nej offf, glad for jeg lasta ned den, DERE HØRTE MEG LASTA NED! filmen er ikke hvert å betale for å se, makan til møkka film skal du lete lenge etter. 1tips: IKKE SE, eneste bra med filmen er traileren 8296414[/snapback] En kammerat av meg lurer. Hvor lasta du den ned henn? 8296437[/snapback] var nokk en privat side, uten at jeg kan si noe mer Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ja, den var like dårlig som forventa. Lo vel en gang av Scarface-sketchen og trakk på smilebåndet et par andre ganger. Var på nippet å droppe filmen flere ganger men kom meg i gjennom. 1+/6 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det gjør vondt! denne filmen gjør Scary Movie verdig en Oscar! vær så snill, ikke se den, da kommer de med en oppfølger! Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Særlig det med Harry Potter var HELT usaklig. En parodi skal spille på særtrekkene til en figur, og jeg kan ikke si jeg har lagt merke til at Harry ser ut som en 50-åring..? Jeg er 100% sikker på at jeg kunne laget en mye bedre film! Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg er 100% sikker på at jeg kunne laget en mye bedre film! 8310005[/snapback] Enig med deg der..! Si ifra når innspillingen begyner da Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Huff,huff og huff. Denne filmen må være den dårligste filmen til nå i år. Trodde denne kunne blitt morsomt siden jeg liker slike filmer men nei. Dette er det verste jeg har sett Skulle ønske de 75 minuttene var brukt til å stirre på en rosa tapett med mønster på Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Huff,huff og huff. Denne filmen må være den dårligste filmen til nå i år. Trodde denne kunne blitt morsomt siden jeg liker slike filmer men nei. Dette er det verste jeg har sett Skulle ønske de 75 minuttene var brukt til å stirre på en rosa tapett med mønster på 8311632[/snapback] så sant, så sant Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Så Epic Movie her om dagen. Og det må jeg si, den sugde rompe. Dårligste filmen jeg har sett på lenge, lenge, lenge. Det var ikke morsomt i det hele tatt, det var rett og slett bare dumt. Nei, dårligere film skal man lete lenge etter. Endret 5. april 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå