Gå til innhold

En kort reise i <<Epic Movie>>

xxm0rtyque

Anbefalte innlegg

Kan ikke akkurat si at filmen var bortkastet kinopenger.

Det var ikke filmen jeg ville kjøpt på DvD eller sett flere ganger, men kan ikke si at den suger da...

den hadde veldig mange unødvendige innspill og dårlige forsøk på å være morsom, men til tider var den ganske gøy :!:

Syntes BT anmeldelsen bare er laterlig siden han ikke en gang gidder å prøve å le siden det er tydelig at han HATER alle scary movie filmene og det andre de har laget (personlig var Scary movie 2 utrolig bra, de andre var litt for teit :hrm: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Epic Movie er den verste drittfilmen jeg noensinnne har sett. Bra den ikke varte lenger enn 75 minutter!

Fyi, så elsker jeg Scary Movie-filmene!

8280873[/snapback]

Samme her, VAR den gøreste VERSTE dritt film EVER!!!

nej offf, glad for jeg lasta ned den, DERE HØRTE MEG LASTA NED! filmen er ikke hvert å betale for å se, makan til møkka film skal du lete lenge etter.

1tips: IKKE SE, eneste bra med filmen er traileren ;)

Lenke til kommentar
Epic Movie er den verste drittfilmen jeg noensinnne har sett. Bra den ikke varte lenger enn 75 minutter!

8280873[/snapback]

Samme her, VAR den gøreste VERSTE dritt film EVER!

nej offf, glad for jeg lasta ned den, DERE HØRTE MEG LASTA NED! filmen er ikke hvert å betale for å se, makan til møkka film skal du lete lenge etter.

8296414[/snapback]

En kammerat av meg lurer.

Hvor lasta du den ned henn?

Lenke til kommentar

8280873[/snapback]

Samme her, VAR den gøreste VERSTE dritt film EVER!

8296414[/snapback]

En kammerat av meg lurer.

Hvor lasta du den ned henn?

8296437[/snapback]

var nokk en privat side, uten at jeg kan si noe mer :whistle:

Lenke til kommentar

Huff,huff og huff. Denne filmen må være den dårligste filmen til nå i år. Trodde denne kunne blitt morsomt siden jeg liker slike filmer men nei. Dette er det verste jeg har sett :thumbdown: Skulle ønske de 75 minuttene var brukt til å stirre på en rosa tapett med mønster på :p

Lenke til kommentar
Huff,huff og huff. Denne filmen må være den dårligste filmen til nå i år. Trodde denne kunne blitt morsomt siden jeg liker slike filmer men nei. Dette er det verste jeg har sett  :thumbdown: Skulle ønske de 75 minuttene var brukt til å stirre på en rosa tapett med mønster på :p

8311632[/snapback]

så sant, så sant :yes::thumbup:

Lenke til kommentar

Så Epic Movie her om dagen. Og det må jeg si, den sugde rompe. Dårligste filmen jeg har sett på lenge, lenge, lenge. Det var ikke morsomt i det hele tatt, det var rett og slett bare dumt. Nei, dårligere film skal man lete lenge etter.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...