Gå til innhold

En kort reise i <<Epic Movie>>

xxm0rtyque

Anbefalte innlegg

Du har sett «Scary Movie». Du har sett «Scary Movie» 2, 3 og 4, og gleder deg til femmeren. Du har sett «Date Movie» også. Hva nå? Jo, «Epic Movie», det siste produktet av de overopphetede hjernene til Jason Friedberg og Aaron Seltzer.

Filmen kan kort oppsummeres som dette:

«Ikke sant, først da, ikke sant, så har du fire foreldreløse unger; en kommer fra et fly med slanger, en fra Louvre-museet, en fra et meksikansk munkekloster med en fribrytende kokk og sistemann fra X-Men-akademiet, sant?

Disse blir kidnappet av Willy Wonka, og det er lite tøft da, for han dreper dem og putter dem i sjokoladen sin, men så lever alle igjen, og så finner de et klesskap så de kommer til landet Gnarnia, der faunen og beveren lever i et homofilt partnerskap og har grove navn. Høhø.

Og så, akkurat når Harry Potter har smelt Hermine på tjukken, så ska de fire slåss mot den ondre dronningen i Gnarnia, som heter Den onde merra! Hva gir du meg, haha! Og så får hun sånn bleksprutansikt som han ondingen i den andre «Pirates»-filmen, og så begynner hun å dj'e med hiphopmusikk, og så kommer kaptein Jack Swallow (høhø, tok du den eller) og løper inn på toppen av et stort hjul, og så ruller han ut igjen og så dør alle og så lever alle og så dør alle. Og så kommer Borat og sier ”Is nice!”».

Filmen kan også oppsummeres enda kortere: Den burde ikke blitt laget, satt opp på kino, eller sett av menneskelige øyne.!

epicmovie-copy-2.jpg

NB: BT Anmeldelse, Link

Endret av vivalamorten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en ganske kjedelig film men med noen gullkorn innimellom, som f.eks. Harry Potter parodien. Da må jeg si jeg hylte av latter ;)

Edit: I tillegg hadde han som spilte Willy Wonka hadde noen gode danse steg

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Det var en ganske kjedelig film men med noen gullkorn innimellom, som f.eks. Harry Potter parodien. Da må jeg si jeg hylte av latter ;)

Edit: I tillegg hadde han som spilte Willy Wonka hadde noen  gode danse steg

8235812[/snapback]

ikke dårliger en date movie? CAUSE den SUGER!! :)

Lenke til kommentar

:rofl: Den filmen var morsom! her på premiern i Stavanger / Sandnes var det bare 8-10 stk som så på filmen da jeg så den på kino.

Det som var det morsomeste var når hun blåe dama spurte hva han ville ha så svarte han: sammensatteøyenbryn - Gammle bestemor armer :rofl: :rofl:

Jeg holdte på å daue av latter og ler av det ennå.

Men det er en "Fjortis" film dah :) men bedre en Date Movie..

Anbefales fra 13-15 år :p:w00t:

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
:rofl:  Den filmen var morsom! her på premiern i Stavanger / Sandnes var det bare 8-10 stk som så på filmen da jeg så den på kino.

Det som var det morsomeste var når hun blåe dama spurte hva han ville ha så svarte han: sammensatteøyenbryn - Gammle bestemor armer :rofl: :rofl:

Jeg holdte på å daue av latter og ler av det ennå.

Men det er en "Fjortis" film dah :) men bedre en Date Movie..

Anbefales fra 13-15 år :p:w00t:

8260471[/snapback]

jaja får se den vist den kommer før 22april da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...