xxm0rtyque Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Du har sett «Scary Movie». Du har sett «Scary Movie» 2, 3 og 4, og gleder deg til femmeren. Du har sett «Date Movie» også. Hva nå? Jo, «Epic Movie», det siste produktet av de overopphetede hjernene til Jason Friedberg og Aaron Seltzer. Filmen kan kort oppsummeres som dette: «Ikke sant, først da, ikke sant, så har du fire foreldreløse unger; en kommer fra et fly med slanger, en fra Louvre-museet, en fra et meksikansk munkekloster med en fribrytende kokk og sistemann fra X-Men-akademiet, sant? Disse blir kidnappet av Willy Wonka, og det er lite tøft da, for han dreper dem og putter dem i sjokoladen sin, men så lever alle igjen, og så finner de et klesskap så de kommer til landet Gnarnia, der faunen og beveren lever i et homofilt partnerskap og har grove navn. Høhø. Og så, akkurat når Harry Potter har smelt Hermine på tjukken, så ska de fire slåss mot den ondre dronningen i Gnarnia, som heter Den onde merra! Hva gir du meg, haha! Og så får hun sånn bleksprutansikt som han ondingen i den andre «Pirates»-filmen, og så begynner hun å dj'e med hiphopmusikk, og så kommer kaptein Jack Swallow (høhø, tok du den eller) og løper inn på toppen av et stort hjul, og så ruller han ut igjen og så dør alle og så lever alle og så dør alle. Og så kommer Borat og sier ”Is nice!”». Filmen kan også oppsummeres enda kortere: Den burde ikke blitt laget, satt opp på kino, eller sett av menneskelige øyne.! NB: BT Anmeldelse, Link Endret 25. mars 2007 av vivalamorten Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Den filmen ser dritt rå ut gleder meg Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) En BT anmeldelse. Hvorfor nevner du ikke at du ikke har skrevet dette selv, eller bare gitt oss en link i filmprat tråden. Endret 25. mars 2007 av Xtra Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 En BT anmeldelse. Hvorfor nevner du ikke at du ikke har skrevet dette selv, eller bare gitt oss en link i filmprat tråden. 8234071[/snapback] Hva sa du at du, sa, sa du? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 En BT anmeldelse. Hvorfor nevner du ikke at du ikke har skrevet dette selv, eller bare gitt oss en link i filmprat tråden. 8234071[/snapback] Hva sa du at du, sa, sa du? 8234116[/snapback] hahaha busta :!: Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 En BT anmeldelse. Hvorfor nevner du ikke at du ikke har skrevet dette selv, eller bare gitt oss en link i filmprat tråden. 8234071[/snapback] Hva sa du at du, sa, sa du? 8234116[/snapback] Flink du er til å edite... Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Det var en ganske kjedelig film men med noen gullkorn innimellom, som f.eks. Harry Potter parodien. Da må jeg si jeg hylte av latter Edit: I tillegg hadde han som spilte Willy Wonka hadde noen gode danse steg Endret 25. mars 2007 av mortenmm Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det var en ganske kjedelig film men med noen gullkorn innimellom, som f.eks. Harry Potter parodien. Da må jeg si jeg hylte av latter Edit: I tillegg hadde han som spilte Willy Wonka hadde noen gode danse steg 8235812[/snapback] ikke dårliger en date movie? CAUSE den SUGER!! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Nr. 27 på Bottom 100 sier vel sitt... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Sikkert en helt grei dagen derpå film, når du føler deg litt deprimert. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Nr. 27 på Bottom 100 sier vel sitt... 8254935[/snapback] ja, at den er drit kewl Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Den filmen var morsom! her på premiern i Stavanger / Sandnes var det bare 8-10 stk som så på filmen da jeg så den på kino. Det som var det morsomeste var når hun blåe dama spurte hva han ville ha så svarte han: sammensatteøyenbryn - Gammle bestemor armer :rofl: Jeg holdte på å daue av latter og ler av det ennå. Men det er en "Fjortis" film dah men bedre en Date Movie.. Anbefales fra 13-15 år Endret 28. mars 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Den filmen var morsom! her på premiern i Stavanger / Sandnes var det bare 8-10 stk som så på filmen da jeg så den på kino.Det som var det morsomeste var når hun blåe dama spurte hva han ville ha så svarte han: sammensatteøyenbryn - Gammle bestemor armer :rofl: Jeg holdte på å daue av latter og ler av det ennå. Men det er en "Fjortis" film dah men bedre en Date Movie.. Anbefales fra 13-15 år 8260471[/snapback] jaja får se den vist den kommer før 22april da Lenke til kommentar
mkon Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Syns borat på slutten var det eneste artige, "You make movie film have happy ending.....NOT" :!: Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Så den på Youtube, dritbra film! Digger møtet med Harry Potter og faunens "crib". Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Tenker aldri på hvilke terningkast filmer får. Jeg skal se den! Høres morsom ut! :!: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ble litt masete, og virket som en "la oss tjene penger på et dårlig manus"-film.. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Så filmen i går kveld. Synes selv filmen var SINNNNSYKT dårlig! Var bare patetisk å se på. Ville heller brukt kino-pengene på å sett Kill Buljo eller Mr.Beans's Holiday for den sags skyld Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Denne skal seest på filmkveld i påska Håper den er like teit og patetisk som folk sier, må jo bare bli bra det! Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Denne skal seest på filmkveld i påska Håper den er like teit og patetisk som folk sier, må jo bare bli bra det! 8276310[/snapback] Egentlig ikke nei... Du vil bare føle at det var bortkastete penger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå