Heyward Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg driver å ser på ny pc nå(stasjonær), og jeg har rundt 6-7500kr å bruke på den. kan strekke meg til 8000 men det er max. Bruksområder - Bilderedigering, og andre Adobe-programmer - Musikkredigering - Surfing - Filmer - Noe spilling. Grafikkort og CPU er viktig.. Fint om den har bra oppgraderingsmuligheter og. Skjerm må være inkludert i prisen(19" LCD holder) noen forslag? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei! Her er et forslag jeg har satt opp. Kabinett og skjerm kommer i tillegg. Om du vil legge mer penger i pcen så legg det i skjermkortet. Denne pcen vil duge til det meste av spill. Forøvrig kan du velge en litt svakere cpu og bruke mer på skjermkort om spilling er viktig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 okey, thanks;) det ser bra ut det veit du om det her passer sammen med det du har satt opp? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316368 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Så vidt jeg kan se skal de passe sammen. Kabinettet støtter ATX og hovedkortet er MicroATX. Utdrag fra MicroATX-spesifikasjonen: "Motherboard could be used in an ATX 2.1-compliant chassis (with minor modifications)" http://www.formfactors.org/developer/specs/matxspe1.2.pdf Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Her. har du en pc m/ skjerm. Pcen koster like under 8 000 kroner. Og den fungerer bra =) Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 jeg gikk for efikkans oppsett, med små modifikasjoner, bestilte nå det blir kos takk for hjelpa ! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå