b-real Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 A replica of Sting (Frodo's sword from LOTR): A really ornate katana, with serpents/dragons wrapped around the scabbard, etc. The pommel/handle is really cool: A Klingon (Star Trek) blade....purty wicked looking, but sweet! _________________ "The person who is waiting for something good, gonna wait for ever." - B|Real B|Real @#hw.no@undernet www.b-real.net [ Denne Melding var redigert av: B|Real på 2002-12-13 20:52 ] Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Å hvor har du funnet dette da B-Real, eller er det egenprodusert :razz: Mvh,Stian Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Det bare dukker opp. :smile: Neida...fant url'en hos en dude. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Kjøpt hos swords-online.com ja? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Eg har lyst på en slik sverd men de er altfor dyr. no way. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Det sverdet fra LOTR selger de i en butikk i Drammen, til rundt 1500,- tror jeg. Ikke så veldig dyrt da :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Beklager så mye .. men det siste er ikke en "D'K Tahg".. den kniven den liksom skal være .. for en "D'K Tahg" ser slik ut .. Side fylt av Klingon kniver _________________ www.StarTrekNorge.com @#hw.no@undernet Kebab gud er Sponset av Soyo, AMD, Apacer Og Western Digital [ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-12-16 20:03 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Jeg vet ikke jeg K-Dog, jeg bare pastet bildene og teksten som sto der :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 gjør ikke no det da .. :smile: PS: Du kan kjøpe en "D'K Tahg" på www.avalon.no sammen med den kniven det er avbildet over .. ( der står det "Umethar -Talisman of Anath" hva en det er .. ) "D'K Tahg"en du kan kjøpe på Avalon.no ... ikke ekte replika men .. godt nok ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå