Barista Bob Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kremt, at det dukker opp scener etter rulleteksten har vi jo sett tidligere i serien 8718288[/snapback] Vi som er sjokert over dette i denne filmen har tydeligvis ikke sett det i de andre filmene heller. Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) å? :o ... kor da? Endret 27. mai 2007 av Sokkhove Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 å? :o ... kor da? 8718776[/snapback] Spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 2: Apekatten som plukker opp en mynt fra kista Lenke til kommentar
Moff Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Noen som vet hva som skjer etter rulleteksten i toeren ? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Noen som vet hva som skjer etter rulleteksten i toeren ? 8719139[/snapback] Vi ser hunden som har tatt jack sin plass som høvding til de folkene som skulle spise ham. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kansje jeg burde se filmene en gang til? I vertfall toeren, om jeg ikke gidder å se de andre Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Herregud, det var mye svada i denne filmen, men dog til tider god underholdning. Syltynn 4. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Herregud, det var mye svada i denne filmen, men dog til tider god underholdning. Syltynn 4. 8719799[/snapback] De beste scenene burde de ha brukt enda mer tid på: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor På ferden til dødsrike (fikk ikke følelsen av den var så lang) og Jack's eventyr i dødsrike(som var ganske underholdene Endret 28. mai 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg så filmen på kino i går, og jeg skjønner ikke hvorfor så mange aviser har slaktet den. Jeg syns den var kjempebra! Spennende og masse underholdning Bedre enn 2'ern! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har akkurat sett 3'ern på kino, og er kjempefornøyd! Overrasket over at tre timer kunne gå så fort, jeg kjedet meg aldri. Filmen kommer aldri til å vinne noen priser for skuespill eller orginalitet, men det forventet jeg heller aldri. Etter å ha sett de to første et tosifret antall ganger, hadde jeg en viss forventning om hva jeg gikk til, og filmen leverer så til de grader det den skal levere. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Vel... har akkurat slukt den på kino og jeg må si at høydepunktet var traileren til Transformers som gikk før filmen begynte. Min anmeldelse (i spoiler for de av dere som ikke har sett den enda) Dette syntes jeg var tamme greier. Klart, effektene holdt jo mål og enda litt til, så teknisk vurdering av filmen fortjener applaus. Innholdsmessig må jeg si at jeg ble utrolig skuffa. Alt for mye frem og tilbake. Selv om jeg elegant kjøpte et forbannet sjørøverskip i nummer 1 (det ER jo en eventyr-sjanger det her), så hadde jeg store problemer med å svelge at East India Trading Company liksom styrer Davy Jones. Nei huff og huff... Varene ble aldeles ikke levert. Terningkast: 2/6 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Vel... har akkurat slukt den på kino og jeg må si at høydepunktet var traileren til Transformers som gikk før filmen begynte. Høydepunktet var jo klart åpningscenen, når han lille gutten begynte og synge. Veldig sterk scene right there! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Så den i dag... Jeg hadde egentlig ikke forventa så mye, men jeg ble likevel skuffet. Helt grei action (inne i malstrømmen f.eks.), men for det meste synes jeg den var kjedelig, alt for lang og ja... Nei jeg ble skuffet. Jaja. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Virker som at slutten er laget for en oppfølger. Jack seiler ut for å finne en annen måtte å få evig liv på. Gikk da rulleteksten begynte. Hva er det som skjer etterpå? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Vi ser barnet til elizabeth og will, ti år senere. Tror de bestemte seg for å ha en åpen slutt, i tilfelle de ville ha en oppfølger. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg falt av veldig tidlig i filmen, sånn storymessig. Enten var manuset veldig forvirrende eller mer sansynlig at jeg ikke fulgte med ordentlig. Likevel kjedet jeg meg aldri og 3 timer gikk overraskende fort. Teknisk var den superb, tempoet var godt, karakterene var gode og malstrømsekvensen var veldig bra. Men jeg synes den ikke var like morsom som de to forrige. Den får en 7/10 av meg, men skal nok se den en gang til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Greit nok at folk ikke likte filmen, men å si at de som faktisk likte den er ukritiske søppelspisere på 14 år synes jeg er vel drøyt. Jeg for min del storkoste meg gjennom alle 3 timene, og hadde i motsetning til mange andre ingen problemer med å følge med handligen. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Syns det var en grei film, og syns det er mange her som overdriver angående kritikken. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Fatter heller ikke all kritikken denne filmen har fått... Man visste jo hva man gikk til og fikk det til gangs. Pang, pang, kaboom, festlig musikk, flere tings som sprenger, folk som dør, happy ending. Terningkast 4 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Fatter heller ikke all kritikken denne filmen har fått... Man visste jo hva man gikk til og fikk det til gangs. Pang, pang, kaboom, festlig musikk, flere tings som sprenger, folk som dør, happy ending. Terningkast 4 8728492[/snapback] Det blir jo feil å si. Man vet jo ikke hvordan filmen blir fortalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå