Ravusy Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hva var egentlig poenget med hu gudedama? De kunne like godt droppet å ha hu med, så kunne de spart 30min med bare svada. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Makan til gigantisk bæsj. Alle dere inkludert meg som ønsket at filmen var 2 timer kortere, så gleder jeg meg til Pirates of the Caribbean; At World's End in 5 seconds.. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hva var egentlig poenget med hu gudedama? De kunne like godt droppet å ha hu med, så kunne de spart 30min med bare svada. 8712406[/snapback] Ganske vesentlig egentlig. Mtp det som skjedde etter rulleteksten. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Makan til gigantisk bæsj. Alle dere inkludert meg som ønsket at filmen var 2 timer kortere, så gleder jeg meg til Pirates of the Caribbean; At World's End in 5 seconds.. 8712520[/snapback] Ja, han legger den vel ut snart skal du se Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hva skjedde etter rulleteksten? Jeg gikk før det kom Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor After the credits, in a scene captioned "Ten Years Later," a young boy nine years and three months of age is seen singing "A Pirates Life for Me" as Elizabeth walks behind him. It is implied that this is the child of Will and Elizabeth. The sun sets followed by a green flash and Will, on the mast of The Dutchman, sails towards the shore.Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor According to the film's writers, the curse of The Dutchman is broken if, after the ten years, the captain's lover remains faithful. The final post-credit scene suggests that Will can now return to land, as Elizabeth has remained faithful. The green flash, which symbolises a soul returning from the dead, supports this theory. Apparently, a scene of dialogue between Tia Dalma/Calypso and Davy Jones, which explained this, was cut from the film, leading to confusion about the ending. Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor After the credits, in a scene captioned "Ten Years Later," a young boy nine years and three months of age is seen singing "A Pirates Life for Me" as Elizabeth walks behind him. It is implied that this is the child of Will and Elizabeth. The sun sets followed by a green flash and Will, on the mast of The Dutchman, sails towards the shore.Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor According to the film's writers, the curse of The Dutchman is broken if, after the ten years, the captain's lover remains faithful. The final post-credit scene suggests that Will can now return to land, as Elizabeth has remained faithful. The green flash, which symbolises a soul returning from the dead, supports this theory. Apparently, a scene of dialogue between Tia Dalma/Calypso and Davy Jones, which explained this, was cut from the film, leading to confusion about the ending. 8713299[/snapback] Oh, synd jeg ikke fikk med meg det Skulle ikke gått så tidlig Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor After the credits, in a scene captioned "Ten Years Later," a young boy nine years and three months of age is seen singing "A Pirates Life for Me" as Elizabeth walks behind him. It is implied that this is the child of Will and Elizabeth. The sun sets followed by a green flash and Will, on the mast of The Dutchman, sails towards the shore.Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor According to the film's writers, the curse of The Dutchman is broken if, after the ten years, the captain's lover remains faithful. The final post-credit scene suggests that Will can now return to land, as Elizabeth has remained faithful. The green flash, which symbolises a soul returning from the dead, supports this theory. Apparently, a scene of dialogue between Tia Dalma/Calypso and Davy Jones, which explained this, was cut from the film, leading to confusion about the ending. 8713299[/snapback] Oh, synd jeg ikke fikk med meg det Skulle ikke gått så tidlig 8713357[/snapback] meh.. samme her jaja...skjønte litt meir no Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Etter rulleteksten? Hvem i alle dager sitter gjennom rulleteksten på en kino? Da er jo salen tom. edit: sikkert et markedsføringstriks for å få flere til å kjøpe den på DVD etter de har hørt rykter om dette spennende fenomenet etter rulleteksten. Man må jo se det selv. Endret 27. mai 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg satt til rulleteksten begynte (fordi jeg elsker den sangen ), men da den begynte stakk jeg. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hadde will blitt litt mer davy Jones ish og mer gammel etter 10år ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Synd jeg ikke ble sittende for å se det Men hørte på "Hoist The Colors" Sangen da (den som han lille gutten synger i starten, den er digg!) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hadde will blitt litt mer davy Jones ish og mer gammel etter 10år ? 8713663[/snapback] Davy Jones ble som han ble fordi han ikke gjorde jobben sin. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 okay. Så det påvirka hele Crewet hans ? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Etter rulleteksten? Hvem i alle dager sitter gjennom rulleteksten på en kino? Da er jo salen tom. edit: sikkert et markedsføringstriks for å få flere til å kjøpe den på DVD etter de har hørt rykter om dette spennende fenomenet etter rulleteksten. Man må jo se det selv. 8713549[/snapback] Når det har vært slik de to siste filmene ble vaffal jeg da Men rå film! Men ikke bedre enn toeren i min mening. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) svak femmer fra meg. Eller det er nærmere en firer. Men jeg likte den, selv om det ikke var en så bra avslutning. Endret 27. mai 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Synes vi skulle ha fått sett mer til om Davy Jones lykkes og ble sammen igjen med Calypso eller om han bare daua miserbel og jævli. Men slutten med Johnny Depp var jo også god synes jeg. Terningkast til filmen fra meg: 4. Var noen elementer som trakk litt ned+at det tok hele 15 min fra filmen starta til det ble noe pang pang. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kremt, at det dukker opp scener etter rulleteksten har vi jo sett tidligere i serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå