The_Darkness Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ser frem til denne filmen. Selv om det er liten sjangs for at den er like god som 1ern tror jeg fortsatt at den er bra. Pluss at pirates turn me on Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Likte ikke 2'ern så godt, syntes det blir litt for tøysete noen ganger. Men 3'ern ser bra ut. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Digga 2ern. Er spent på denne! Har høye forventninger. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Jeg har sett èn av filmene på kino, aldri igjen. Møkkafilm spør du meg. Sammen med Titanic og Narnia er det en av de få filmene jeg har forlatt kinosalen før filmslutt. Endret 26. april 2007 av Skurupu Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har sett èn av filmene på kino, aldri igjen. Møkkafilm spør du meg. Sammen med Titanic og Narnia er det en av de få filmene jeg har forlatt kinosalen før filmslutt. 8475526[/snapback] Sier jo litt om deg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 sseff.. har jeg trua.. den andre filmen var jo mer sukseess enn første filmen.. så skal ikke se bortifra at tredje filmen blir en stor suklesss Den andre filmen synes jeg selvfølgelig var bra, men den føltes så tom? Det var jo på en måte en "filler" episode mellom den første filmen og denne filmen. Men hvis denne filmen blir som jeg kan se for meg at den blir vil jeg bli meget fornøyd Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har sett èn av filmene på kino, aldri igjen. Møkkafilm spør du meg. Sammen med Titanic og Narnia er det en av de få filmene jeg har forlatt kinosalen før filmslutt. 8475526[/snapback] Sier jo litt om deg. 8483860[/snapback] Filmen var så kjedelig at jeg ikke holdt ut lengere. Ingenting i veien med det, vell. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Mange som ikke likte pirates of the cab 2 her ser jeg why? Synes selv den var genial. 3'rn gleder jeg meg noe så inni granskaugen til! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 er jo grei underholdning men ikke noe mer en det. Depp er et stort skuespillertalent, men det blir litt mye disney/amerikansk klisjeer.. Syns di skulle latt jævelen dømed 2-ern.. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Blir sikkert en bra film... Men tror ikke den kommer til å bli like bra som 1'ern, håper i vertfall at den blir bedre enn 2'ern. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ikke en til film a De skulle gitt opp etter film. 1. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg synes absolutt 1eren var bedre enn 2eren. Var altfor mange overdrivelser i Dead Man's Chest, som f.eks den derre blekksprutlignende greia Men for all del, god underholdning, håper 3eren blir bedre enn 2eren, men tviler på at den slår eneren, for den var bare genial Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Var altfor mange overdrivelser i Dead Man's Chest... 8507957[/snapback] Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvor lenge trur dere at topp-suksess filmen Pirates of the Caribbean vil holde på? 8233979[/snapback] Tja, med tanke på at At World's End er den siste filmen i en trilogi må det jo ta slutt snart. Jeg så ingen blekkspruter på spøkelsesskip i traileren, så den blir nok ikke verre en nummer to i rekken. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg syntes ikke film nummer to var såååå bra, men siden den helt klart henger godt i hop med den kommende nummer tre, vil jeg avvente litt med å komme med en endelig uttalelse om den. Hva nr 3 angår så er jeg redd for at det hele har blitt altfor oppskrytt og at det skal hele tiden prøve å overgås hva som tidligere har blitt lagd. Selvfølgelig gleder jeg meg til å se den, men har svært lave forventninger. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Synes POTC er oppskrytte filmer. Den første var bra, men toern var kjedelig. De er alt for overdrevne. Traileren til film nr.3 ser ganske bra ut, men tror ikke filmen blir så bra. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Synes POTC er oppskrytte filmer. Den første var bra, men toern var kjedelig. De er alt for overdrevne. Traileren til film nr.3 ser ganske bra ut, men tror ikke filmen blir så bra. 8538043[/snapback] Jeg har alltid likt Pirates Of The Caribbean filmene. I mine øyne har de alltid vært noe for seg seg selv og en hel del ekte sjørøver action. Johnny Depp brillierer i disse filmene, han er jo bare perfekt til filmen. Alfen Dead Man's Chest var ikke kjedelig og den var bedre en nr 1. Synes selv ikke at filmene er overdrevne synes de er tøffe og at det som er litt overdrevent bare er morsomt. Gleder meg veldig til den siste filmen, traileren er jo bare nydelig. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har alltid likt Pirates Of The Caribbean filmene. I mine øyne har de alltid vært noe for seg seg selv og en hel del ekte sjørøver action. Johnny Depp brillierer i disse filmene, han er jo bare perfekt til filmen. Alfen Dead Man's Chest var ikke kjedelig og den var bedre en nr 1. Synes selv ikke at filmene er overdrevne synes de er tøffe og at det som er litt overdrevent bare er morsomt. Gleder meg veldig til den siste filmen, traileren er jo bare nydelig. 8538436[/snapback] Joda, Johnny Depp gjør en god jobb, men synes filmene (spesielt Dead man's chest) som sagt blir alt for overdrevne og dette blir bare teit. Hadde kanskje for store forventninger til toern, men denne skuffet. Traileren til treern ser ganske bra ut den, men håper ikke den blir like overdreven som DMC. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Blir digg nå som de har introdusert så mange villians i de 2 første filmene og nå i den tredje skal alle møtes og det blir en klassisk epic battle sak staves "villians" villians ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ja det blir fett (håper jeg! ) Håper vi får se en Jack som tar av litt, og ikke bare den samme gamle "drunken-style" greia hans, men at han kicker litt ass Villains Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå