xxm0rtyque Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hallo! Hvor lenge trur dere at topp-suksess filmen Pirates of the Caribbean vil holde på? Tredje filmen kommer snart. Har dere store forhåpningen overfor denne? Pirates of the Caribbean; At World End! Endret 28. mai 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 sseff.. har jeg trua.. den andre filmen var jo mer sukseess enn første filmen.. så skal ikke se bortifra at tredje filmen blir en stor suklesss Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kassasuksess,- Ja. Filmsuksess.- Nei. Depp har en tendens til å spille i dårlige filmer, selv om han er en god skuespiller. Han har gjort noen til middelmådige med sine prestasjoner, på det beste. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 eneren var ganske festlig, mest på grunn av depp, 2eren var drit kjedelig, og 3eren blir nok ikke noe bedre Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Synes selv at det var dumt at dem lagde en nummer 2 jeg.. OGSÅ at dem videre, lager en en film ender med, at man MÅ lage enda en film.. Hmmmm.. synd..! Lenke til kommentar
edderkoppen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har sett traileren til filmen, syns den så ganske bra ut. Har vel sånn passe store forventninger. Gleder meg til å se den=D Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Gleder meg forferdelig mye til denne filmen Så den skal nok sees. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har sett traileren til filmen, syns den så ganske bra ut. Har vel sånn passe store forventninger. Gleder meg til å se den=D 8235279[/snapback] må huske på at det er ikke ofte filmen er bedre en traileren Men, jeg gleder meg fordiom jeg Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Enern var konge. Toern var konger. Treern kongest. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Traileren ser fet ut den, men det gjorde jo traileren til toeren også, som forsåvidt var litt kjedelig. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Har sett traileren til filmen, syns den så ganske bra ut. Har vel sånn passe store forventninger. Gleder meg til å se den=D 8235279[/snapback] Produsentene og folkene bak filmen vil jo helst trekk så mange som mulig inn i kino-salen.. så pengene strømmer inn hos dem Dårlig Trailer = Lite oppmerksomhet (lite folk) Rååååh Trailer = Alt for mange folk strømer til kinoene over hele verden, for å få med ded seg dette her Filmene kan ha en knall bra trailer. Men oftest er det skuffelse... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Gleder meg, jeg likte toern utrolig godt, bedre enn enern. Herlig popcornunderholdning med kvalitet! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Første gang jeg så 2'ern (og forøvrig den eneste), så var det ganske langt utpå natta og jeg var nok en smule overtrøtt. Så jeg lo veldig mye av den. Var jo bedre enn mange komedier jeg har sett. Så jeg husker PotC 2 som en god og morsom film. :!: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Traileren så veldig imponerende ut. Blir imponerende om den er like bra eller bedre som enern. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 3'ern blir nok en kjempesuksess, tipper det blir en av tidenes mest innbringende filmer. De to første filmene var førsteklasses underholdning, og basert på traileren til At Worlds End, er jeg sikker på at også 3'ern vil gi oss kjempe underholdning. Men flere Pirates filmer blir det nok ikke. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 [bLA BLA]Men flere Pirates filmer blir det nok ikke. 8243541[/snapback] POTC eller Pirates? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Her snakker vi om POTC ja Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Her snakker vi om POTC ja 8243598[/snapback] Hehe, håper du sjønte at jeg tulla xD POTC kommer til å bli KONGE! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 1'ern var en grei-underholdning-film 2'ern var kjedelig 3'ern kjedeligere? Syntes selv det hadde holdt med en film Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Blir nok en kassasuksess slik som de foregående. Men håper den iallefall blir bedre enn nr.2. Grei underholdning i nr.1 pga. Johnny Depp som spiller fantastisk. Har sett de 2 første, så jeg må jo såklart se nr.3 også men har ikke veldig store forventninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå