EmilO Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Går det an å instalere kun mediacenter programmet uten å måtte instalere ny windows ? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Du kan oppgradere Windows XP til Windows Media Center... [My mistake. You can not.] Hvis ikke kan du alltids installere Media Portal, som er et freeware mediacenter. Endret 25. mars 2007 av Jonnar Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 !!! *** Tillater meg å minne trådstarter om å lese retningslinjene til neste gang. Det er svært viktig, ikke minst for vedkommede selv - så vel som de som skal lese hans/hennes poster. Jeg har tatt meg den frihet å rette opp de feilene som er gjort. Men til neste gang er det ønskelig at trådstarter har satt seg inn i reglene, og gjør dette selv. Velkommen til forumet skal du være. Og beklager en noe tøff start. Jeg er sikker på at du kommer til å trives *** Følgende er blitt rettet opp: Brudd på treordsregelen (Bevisst orddeling) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Såvidt meg bekjent, så må du installere windows på nytt desverre. Selv selv MCE. Mediaportal imponerer stort de første dagene. Men så finner du bugsene. Og de var der for bare uker siden. :-) Setter du opp vanlig MCE så er det mye stabilere. Det fins også et program som reparerer MCE om du skulle være interessert.. (PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå