Gå til innhold

mp3 i windows mediaplayer - "Endrer medier"


Anbefalte innlegg

Hei, har brukt Vista i 3-4 uker nå og jeg er fornøyd, men lurer på en ting. Når jeg skal spille av mp3-filer bruker den lang tid på å starte sangen fordi det står "Endrer medier", og hvis jeg har en spilleliste hakker lyden litt når det er 10 sekunder igjen av sangen fordi da leser den av neste sang, skjer dette fordi det ikke er wma?

 

Har forresten iTunes på min stasjonære pc med xp, men hørte i starten at det var kompatibilitetsproblemer med Vista, men det tror jeg ble endret. Skulle gjerne hatt et helt enkelt mp3-avspillingsprogram som ikke bruker like mye ressurser som iTunes på min laptop med Vista.

 

Er det noen mp3-avspiller jeg kan bruke i Vista dere anbefaler meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ressurssvakt og kjører kongebra med mange filer. Skal sjekke litt på forumet til MediaMonkey for å finne ut hvilken fil. 5 sek...

 

"I've tested this on a couple of systems, and found that it works well, provided that I've deleted the in_cda.dll plugin from Program Files/MediaMonkey/Plugins."

 

^^ Slik...

Endret av iMono
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Noen som har svaret på hvorfor WMP "enderer medier" når man spiller av mp3 ? Var ikke noe særlig plaget med dette i XP når jeg brukte WMP 11 der.

8574870[/snapback]

Det er jeg enig i Stig-Arne. Jeg har heller ikke noe problem med WMP 11 i XP på min stasjonære. Irriterende.

Lenke til kommentar
Har det kommet en VLC versjon som støtter vista fullt ut? Når jeg kjører vista, kobler aero-effektene ut, ikke at dette er et stort problem da men..

8584990[/snapback]

0.8.6 skal fikse dette. Gjorde det ihvertfall for meg.

8585210[/snapback]

Jeg har jo versjon 0.8.6a

hmm :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...