Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge før man sier "Jeg elsker deg"?

Anbefalte innlegg

Bare lurer på hvor lenge folk har vært sammen før de har sagt Jeg elsker deg til kjærsten? Selvfølgelig varierer det fra kjærste til kjærste, og det finnes ikke noe fasitsvar på riktig tid - er bare nysgjerrig! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du føler det er riktig og si, rett og slett.. Klart, er man sikker på at det er personen man skal dele resten av livet med, kan jeg forstå det, men i andre tilfeller hvor man bare er sammen, så sikkert noen måneder, når man er skikkelig trygge på hverandre.

Lenke til kommentar

Hos meg har det variert fra 2. dagen til et halvt år. Er ikke sammen med noen av de nå, da.

Har vært sammen med hun jeg er sammen med i 2 måneder nå, og har ingen planer om å si det til hun. Tror nok egentlig jeg aldri kan elske hun, men 'the fuck; må jo få ha det litt kos selv om jeg ikke mener noe med det.

Lenke til kommentar

Hmm.. Tok vell meg/oss et par måneder egentlig..

Du sier det vell egentlig når du føler at du har funnet en du ikke klarer å leve uten :)

Er jo ufattelig godt å høre at den personen du elsker mer enn alt annet, sier at hun elsker deg også da :!:

Lenke til kommentar
Hmm.. Tok vell meg/oss et par måneder egentlig..

Du sier det vell egentlig når du føler at du har funnet en du ikke klarer å leve uten :)

Er jo ufattelig godt å høre at den personen du elsker mer enn alt annet, sier at hun elsker deg også da :!:

8239965[/snapback]

japp, desto verre blir det når han/hun da eventuelt slår opp :(

men over til "saken" dette spørsmålet er individuelt. personlig har ikke tid noe med saken å gjøre. det er når man mener at man vil leve resten av livet med vedkommende jeg vil si dette. dog her er det viktig å skille mellom forelskelse og det å elske noen. Under en forelskelse er vedkommende det eneste du tenker på og man dropper ofte mye som egentlig betyr en del. Dette fører nok til at mange unge kan blande forelskelse og det å elske noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...