KydeX Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Maskinvare: AMD Ahtlon 64 4000+ MSI KN Neo 4 Platinum Corsair 3200CL2 2 x 512 Mb Evga 7800 GT OS-disk: WD Raptor 37 Gb 1 stk. Samsung spinpoint 250 Gb disk OS: Windows XP Jeg har kjørt en liten periode uten antivirus program på maskinen. I dag skulle jeg installere Norman Internet Control. Etter installasjon så kjørte jeg noen oppdateringer, og så fikk jeg beskjed om å restarte maskinen. Alt virket normalt. Da jeg trykket på restart så hang maskinen seg opp. Ingenting skjedde. Etter en liten stund trykket jeg inn restart knappen på maskinen. Da maskinen skulle reboote fikk jeg denne feilmeldingen: "disk read error, press ctrl-alt-delete to reboot" Jeg har prøvd forskjellige diagnoseprogram, men finner ingen feil på noen av diskene. Er det mulig å få kjørt system restore på noe vis? Eller starte med "last known good" konfigurasjon? Lenke til kommentar
tor_bjarne Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei. Kommer du forbi boot og til windows loading skjermen ? Da kan du la den loaded litt slå av maskinen så vil du få velge "last known good configuration" tror jeg... Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Nei, jeg kommer ikke til windows loading skjermen. Jeg kommer bare forbi post og så stopper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå