macba Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 ok, har masse ting jeg vil ha som jeg trenger å lagre en plass. det er på 4,11 gb. Skal formatere ;P Er det noen sider jeg kan ha det på`? Nei, har ikke dvd plate, ekstern harddisk, minnebrikke osv.. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Regner med du har en rask linje da? Siden 4giga vil ta litt tid å uploade... En minnepenn koster ikke allverdens vel? Evt. en dvdbrenner? Tror nok det er en bedre løsning. Lenke til kommentar
macba Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Regner med du har en rask linje da? Siden 4giga vil ta litt tid å uploade... En minnepenn koster ikke allverdens vel? Evt. en dvdbrenner? Tror nok det er en bedre løsning. 8233983[/snapback] vell nå slettet jeg en mappe med voksenfilmer xD Veldig fine filmer >Men jaja.. Så nå er det bare 1,24 gb jeg skal ha Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Her har du en liste med nettsider som tilbyr gratis lagringsplass. Hvorvidt du kan stole på den, tørr jeg ikke svare på. Online-storage-space Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå