Christian86 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg får til stadighet problemer med korrupte XD kort. I dag mistet jeg nesten hele bursdagen til en god vennine fordi brikken valgte å ta dagen. Det hele startet da jeg dro ut USB kabelen til leseren fordi minnekortet ikke ville kopiere og filsystemet ble korrupt. Men hva forårsaker dette? Det skjer bare med XD kortene og etter bruk i kameratet. Kan jeg anta at det er det som ødelegger kortene? Vi har allerde måtte bytte et kort pga det og nå har kort nummer 3 død. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kan det ha noe med formatering av kort å gjøre... lenge siden du formaterte sist? kjenner en del som har brent seg på det... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Vi hadde en overvekt av rare hendelser med XD kort der jeg jobber ved bruk av kortleser. Da vi byttet denne, ble problemet mer eller mindre borte. Ellers kan det være at et rescueprogram kan redde bildene på kortet. Bare IKKE BRUK DET før du prøver det. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Vel, kvittet meg med kameraet og kortene og gikk over til Dslr, men problemet var der uansett minnekortleser eller kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå