DjSlayer Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvor gammle er dine partnere da? Må si at det var morsomt lese stoff den posten til jannis. :razz: Håper du følte ironien i posten min, Når det gjelder mine partnere så er de idle nå Jepp derfor en :wink: , Men posten var meget artig lesestoff eller hva syns du. Joda det var endel artige, men noen var :old: også Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 tør ikke påstå at det hjelper for alle da.. bare rare mossinger... Faen, da må jeg finne på noe annet Lenke til kommentar
glabba Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 pøh.. jannis drar babes med mopeden sin han... Hmm, kanskje jeg får dra frem mopeden min jeg også? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 pøh.. jannis drar babes med mopeden sin han... Hmm, kanskje jeg får dra frem mopeden min jeg også? som sagt gjelder det for mossinger... (folk fra moss) :wink: skitt, da må jeg finne på noe annet jepp, gjør som meg.. dra bebes med volvo... 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå