hans A Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Her i mitt område betaler folk ca. 350,-/mnd for opp til 6Mbit/s. Hvordan er det i resten av landet? Har telenor andre priser/hastigheter enn de oppgir på hjemmesiden deres? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) http://www.telepriser.no så kan du sjekke alle konkurenten og alle vidre selger jo over telenor sitt net (selv om noen isp har egen sentral) Endret 25. mars 2007 av ranvik Lenke til kommentar
hans A Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Problemet er at disse prisene ikke stemmer overens med virkeligheten. Naboen min betaler 349,- til telenor for 6Mbit linje. Mens jeg betaler samme pris for 2Mbit hos et annet selskap. Det virker som telenor ikke har lyst å kringkaste prisen deres. Bare hindre at deres egne kunder forsvinner til andre. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Problemet er at disse prisene ikke stemmer overens med virkeligheten.Naboen min betaler 349,- til telenor for 6Mbit linje. Mens jeg betaler samme pris for 2Mbit hos et annet selskap. Det virker som telenor ikke har lyst å kringkaste prisen deres. Bare hindre at deres egne kunder forsvinner til andre. 8234720[/snapback] Han har sikkert en form for rabatt hos Telenor. "Vanlige" folk får ikke 6 mbit for 349,- Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Telenor opererer med en del rabatter for borettslag, sameier ol. som vi andre ikke kan få. Dessuten er det rabatter ute og går for totalkunder. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Han bor i et vanlig bolighus. Og har fasttelefon og bredbånd fra telenor. Mobil har han hos netcom. Så han er ingen form for totalkunde/storkunde. Men hastigheten på nettet hans ligger mellom 4 og 6MBit. Normalt laster han ned med ca. 650KB per sekund. Og han har fått brev fra telenor på at de holder på å oppgradere linjene i "området". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå