BlastyTrasty Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei folkens! Berre lurar på om nokon her har fått til å bruke ein ekstern harddisk med PS3? Via USB. Har ein lacie 250gb sak, full i god musikk ++ som eg gjerne vil få kopla til. Men, PS3en registrerar den ikkje... Nokon tips? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 PS3 leser bare FAT32 partisjoner. Har disken din NTFS vil ikke PS3 lese fra den. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du kan jo bare konvertere fra NTFS til FAT32? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Aha, det visste eg ikkje. Har dårleg erfaring med å endre på partisjonar -- så vil nok formatere den, og få lagt inn dataen på nytt igjen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Aha, det visste eg ikkje. Har dårleg erfaring med å endre på partisjonar -- så vil nok formatere den, og få lagt inn dataen på nytt igjen. 8233826[/snapback] Formatering er jo ikke nødvendig da... Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Aha, det visste eg ikkje. Har dårleg erfaring med å endre på partisjonar -- så vil nok formatere den, og få lagt inn dataen på nytt igjen. 8233826[/snapback] Formatering er jo ikke nødvendig da... 8234485[/snapback] Si ifra om det virker når du har enten konvertert til FAT32 eller formater harddisken, greit for andre også å vite da :-) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Min lacie 500 GB fungerer på PS3 og under linux Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg har en WD USB-disk som var i NTFS-format. Konverterte den til FAT32 og da fungerte den som bare det på PS3en. Lenke til kommentar
tomgunnar Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 åssen lagger man inn linux på ps3? hjertlig takk for svar Lenke til kommentar
haj14 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Stappet en ekstern harddisk (maxtor onetouch II) i PS3'en, men den sa det ikke var noen filmer(alle mulige formater, bilder (jpeg) eller musikk (.mp3) på den. Tenkte kanskje det var noe håpløse greier om at den må ligge i root, men det hjalp ingenting. Andre som har opplevd det samme? Hva kan jeg gjøre for å fikse det? ps: Kjører fat-system, ikke ntfs. Den finner disken med en gang og alt virker greit, men ingenting dukker opp, når jeg velger disken sier den "there are no titles". Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 trykket trekant på kontroller? Lenke til kommentar
haj14 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 ... Hadde visst ikke det, for fikk der mulighet til å browse alt sammen . Takk for raskt svar. Men var ikke akkuratt veldig mange filmer som fungerte. Hun damen som jobbet på elektromessen sa at den spilte nesten alt av .avi og ting som var lastet ned, men ingenting av nedlastet filmmateriale jeg har fungerte, og heller ikke filmer jeg har redigert selv og knapt noen andre filmer jeg hadde heller. Ser ikke helt vitsen med muligheten for å spille av film, når det ser ut som om det eneste den støtter er mpeg. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Derfor har du mulighet til å legge inn Linux;) Lenke til kommentar
oby Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Har ikke FAT32 en individuell filstørrelse på maks 4 GB? Blir ikke det i det minste laget, om man skal lagre lange videoer med HDTV, eller store ISO'er av ett eller annet? Edit: leif Endret 1. april 2007 av xP4nD Lenke til kommentar
Togan Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Noen som hvet om det går ann å lagre di spillene fra playstation 3 shop på ekstern harddisk, og spille dem fra der? F.eks. Tekken DR elle Lemmings? Takk fo alle svar! :!: Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 yep, fat32 har maks 4gb.... suger litt når man laster ned dvd isoer ;P kan man bruke ext3 på ps3? Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Stappet en ekstern harddisk (maxtor onetouch II) i PS3'en, men den sa det ikke var noen filmer(alle mulige formater, bilder (jpeg) eller musikk (.mp3) på den. Tenkte kanskje det var noe håpløse greier om at den må ligge i root, men det hjalp ingenting.Andre som har opplevd det samme? Hva kan jeg gjøre for å fikse det? ps: Kjører fat-system, ikke ntfs. Den finner disken med en gang og alt virker greit, men ingenting dukker opp, når jeg velger disken sier den "there are no titles". 8246146[/snapback] Slet med samme problem jeg også, men nå funker det spm bare f... Bare litt synd at det er dårlig videostøtte, men er jo mulig det kommer en oppdatering som fikser dette. Ellers så blir det vel Linux på meg også.. Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 aJens1: Åssen fikk du det til? Jeg har en Maxtor ekstern harddisk jeg og, men det kommer ingenting opp på ps3. Trykker trekant knapp og ingenting skjer. Den har FAT32. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hadde ingen problemer med min Maxtor, feilen jeg gjorde var at jeg ikke trykket på trekant. Finner du din HDD når du kobler den til PS3'en? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 har hatt litt småproblemer selv. da jeg prøvde å koble opp mp3'en min (SanDisk Digital Audio Player), ville maskinen bare spille en liten del av sangene. men da jeg kjørte allt over på et MS Duo funket det helt fint. måtte riktignok i begge tilfeller trykke /\ for å se filene, altså bare der man ser navnet på lagringseneten (f.eks. MemCard123) og ikke der man ser at PS3's ikke finner noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå