Gå til innhold

PS3 + ekstern HDD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aha, det visste eg ikkje. Har dårleg erfaring med å endre på partisjonar -- så vil nok formatere den, og få lagt inn dataen på nytt igjen.

8233826[/snapback]

Formatering er jo ikke nødvendig da...

8234485[/snapback]

Si ifra om det virker når du har enten konvertert til FAT32 eller formater harddisken, greit for andre også å vite da :-)

Lenke til kommentar

Stappet en ekstern harddisk (maxtor onetouch II) i PS3'en, men den sa det ikke var noen filmer(alle mulige formater, bilder (jpeg) eller musikk (.mp3) på den. Tenkte kanskje det var noe håpløse greier om at den må ligge i root, men det hjalp ingenting.

Andre som har opplevd det samme? Hva kan jeg gjøre for å fikse det?

ps: Kjører fat-system, ikke ntfs. Den finner disken med en gang og alt virker greit, men ingenting dukker opp, når jeg velger disken sier den "there are no titles".

Lenke til kommentar

... :roll:

Hadde visst ikke det, for fikk der mulighet til å browse alt sammen ;). Takk for raskt svar.

Men var ikke akkuratt veldig mange filmer som fungerte.

Hun damen som jobbet på elektromessen sa at den spilte nesten alt av .avi og ting som var lastet ned, men ingenting av nedlastet filmmateriale jeg har fungerte, og heller ikke filmer jeg har redigert selv og knapt noen andre filmer jeg hadde heller.

Ser ikke helt vitsen med muligheten for å spille av film, når det ser ut som om det eneste den støtter er mpeg.

Lenke til kommentar

Har ikke FAT32 en individuell filstørrelse på maks 4 GB? Blir ikke det i det minste laget, om man skal lagre lange videoer med HDTV, eller store ISO'er av ett eller annet?

Edit: leif

Endret av xP4nD
Lenke til kommentar
Stappet en ekstern harddisk (maxtor onetouch II) i PS3'en, men den sa det ikke var noen filmer(alle mulige formater, bilder (jpeg) eller musikk (.mp3) på den. Tenkte kanskje det var noe håpløse greier om at den må ligge i root, men det hjalp ingenting.

Andre som har opplevd det samme? Hva kan jeg gjøre for å fikse det?

ps: Kjører fat-system, ikke ntfs. Den finner disken med en gang og alt virker greit, men ingenting dukker opp, når jeg velger disken sier den "there are no titles".

8246146[/snapback]

Slet med samme problem jeg også, men nå funker det spm bare f... Bare litt synd at det er dårlig videostøtte, men er jo mulig det kommer en oppdatering som fikser dette. Ellers så blir det vel Linux på meg også..

Lenke til kommentar

har hatt litt småproblemer selv. da jeg prøvde å koble opp mp3'en min (SanDisk Digital Audio Player), ville maskinen bare spille en liten del av sangene. men da jeg kjørte allt over på et MS Duo funket det helt fint. måtte riktignok i begge tilfeller trykke /\ for å se filene, altså bare der man ser navnet på lagringseneten (f.eks. MemCard123) og ikke der man ser at PS3's ikke finner noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...