eduela Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg trenger en stor "flyttbar" pc. Jeg ønsker en desktop prosessor, stor skjerm (har en gang sett en annonse for en bærbar med 16"skjerm, men husker ikke hvilken. Trenger egentlig ikke batteri. Gjerne 3,5" harddisk 120 GB, mulighet for å bruke en skjerm i tillegg (samtidig). Har noen et forslag. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 Hva er du ute etter :???: min er "flyttbar" den, men langt fra bærbar (chieftech midi). hvis du sier litt mer om behovet ditt enn at den skal være "flyttbar" så er det nok litt lettere.. samt at det er lov og komme med innspill selv også, ikke legge alt i "forumets fang"! Lenke til kommentar
roger2002 Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 Gå på Multicom.no Der finner du et par heftige maskiner i Green-serien. Tror kanskje dette er det råeste "slepbare" på markedet når det gjelder rå muskelkraft og tilkoblingsmuligheter. Ellers så finner du noen heftige på whitebox.no også. Bare husk at hva du enn kjøper: Del dine inntrykk med oss her på forumet! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå