x-team Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Heisann. Har denne her laptoppen som jeg har lakt vista inn på men finner ikke skjermkort drivere til den nåen stess som fungerer med vista! Noen som vet hva jeg evnt kan gjøre med saken? Pc'en Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Ser ikke ut som Nvidia har kommet saa langt enda. Tror du enten maa vente til de slipper driveren, eller prove BETA-driverne (du finner link paa siden). Lenke til kommentar
x-team Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Funker vel ikke med mitt kort på de driverne da? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Paa BETA-driveren? Aner ikke. Hvis det ikke staar noe om det saa mest sannsynlig ikke. Gadd ikke lese gjennom alt. Tror du bare maa smore deg med taalmodighet. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Der fikk jeg fiksa det.. takker for svar! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du brukte BETA-driverne til slutt? Lenke til kommentar
x-team Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Jess.. brukte beta og de fungerer greit det jeg har testa hittil i såfall ja-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå