Patney Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg leste at FF:VI advance ikke kom før i DESEMBER, 2007 o__o Seriøst?? Amerika fikk det jo i februar... Det er så sykt urettferdig, jeg vil spille VI hvor jeg vil, men hvis jeg må vente såå lenge, så... Da holder jeg meg til emulator foreløpig :\ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Spillet har ikke fått noen fastsatt utgivelsesdato i Europa foreløpig nei. Det er fortsatt TBA 2007. Amerika fikk det i februar. Men sånn er det i spilverden, mye urettferdighet, og vi i Europa får alt sist. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det er jo bare å importere. DS og GBA er sonefri. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Som sagt: bare å importere. Jeg kjøpte FF VI her Koster nå ca 240 (pluss frakt). Har kjøpt flere spill herfra og har sluppet toll + avgifter hver gang. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Er Final Fantasy V Advance lansert i Europa da? Jeg er i USA nå, og her har både Final Fantasy V og VI kommet til GBA for lenge siden. ( OK, kanskje ikke så lenge siden februar da.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå