Gå til innhold

Problemer med konto hos www.play.com

Anbefalte innlegg

Heisann.

Registrerte meg på play.com på onsdag for å bestille noe DVD-er. Alt så fint ut da, VISA ble godtkjent, bestillingen gikk gjennom. Problemet kom når jeg sjekka på torsdag hvor jeg fikk "Your account has been declined.". Kortet mitt vet jeg fungerer, så jeg tror jge har misforstått hele systemet deres hvor man fyller inn adressen.

Som noen sikkert vet er adressefeltet tre linjer, hvor minst to må være fylt ut.

Jeg tok hjemaddresse i den øverste og Oslo i den midterste, ettersom at det ikke er noe eget felt for by. Er dette riktig?

Har sendt mail, men spør her ettersom at jeg ikke har fått noe svar på mailen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, du har sikkert handlet i pund! kanseler ordren din og legg in på nyyt med euro.

Grunnen er at du kan ikke handle med GBP utenfor EU.  :D

8234026[/snapback]

Gjorde den tabben først, men da fikk jeg tydelig beskjed om at jeg måtte bytte til euro, hvilket jeg gjorde. :)

qwert, den sida leder bare videre til vanlig innlogging, hvor jeg får den samme upresise informasjonen jeg har fått 100 ganger. :\

Hadde vært kanon om noen hadde orket å dele hvordan de har gjort det med adresse, i og med at jeg aldri har vært borte i et tilsvarende system før. Alt annet stemmer nemlig, har brukt bankkortet ved flere tilfeller de siste ukene fra andre sider.

Lenke til kommentar
qwert, den sida leder bare videre til vanlig innlogging, hvor jeg får den samme upresise informasjonen jeg har fått 100 ganger. :\
Snodig. Det skal stå noe mer om hvorfor det er avvist enn bare at det er avvist. Feil navn, adresse, avvist av banken osv. Gjorde i alle fall det for meg sist så vidt jeg husker (dustebanken driver og endrer antall mellomnavn og initialiseringen av dem på kortene mine i hytt og pine).
Lenke til kommentar

Her er en av mine adresser, denne funka fint:

ADDRESS

Poste Restante <- Gate med nr.

Strömstad <- Poststed

S-45201 Strömstad <- Poststed og postnummer

POSTCODE

S-45201 <- postnummer

COUNTRY

Sweden

Lenke til kommentar

Ser du har nesten samme som meg, prøver å legge til postnummer på tredje feltet nå i tillegg.

qwert, får ikke opp at de mistenker at det er feil info i forhold til bankkortet.

Forresten, jeg regner med det er ett fett om det er mobil eller hjemtelefon?

Jeg gikk for +47"mobilnummer" varianten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...