lektroluv Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Stemmer vel det? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Veldig godt bilde på hvordan Sony har markedsført PS3 ja. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hehe. "Blu-ray-spiller som også spiller av spill!" Wow! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hehe morsom reklame, treffer spikern den ja. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Nja slik kan det også sies. Sony har lagt litt for mye vekt på Blu-ray (omfg its great) spilleren, og litt for lite om spille delen. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Har hørt rykter om at det neste Ratchet & Clank spillet har med to robot-damer som vistnok misliker hverandre. Hun ene heter 'Zephyr' og hennes fremste våpen er superior networking technology, og hun andre husker jeg ikke navnet på, men hun har Bluray-technology.. Litt humoristisk.. Endret 25. mars 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Den var god ja. It also play games!. WOW OMFG!11. En konsoll som spiller filmer OG kan brukes til å spille med. Its so leet an' gangsta. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 En ganske accurate ad her også! Hvordan vil du tilbringe helgen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Altså. De som ikke klarer å flire av denne reklamen, og MÅ begynne å diskutere ang forskjellige ting, de synes jeg er rimelig teite. Så neste mann som prøver seg på diskusjon får pungsmekk. 7 poster er forøvrig fjernet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Syns det var eit gullkorn det der eg ja Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vel, Sony sier jo selv at PS3 IKKE er noen spillmaskin da "Vi har aldri kalt den en spillmaskin", sa Kutaragi en eller annen gang. Morsomt Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ikke en spillmaskin? Hva kan det DA være? En VHS-spiller som ikke spiller av VHS, men Blu-Ray-filmer og PS3-spill? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ikke en spillmaskin? Hva kan det DA være? En VHS-spiller som ikke spiller av VHS, men Blu-Ray-filmer og PS3-spill? 8235748[/snapback] Kanskje ryktene er sanne. Kanskje det ER en brødboks med innebygd grill Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 haha,konge....blir vel en god del sony fangirls som blir grinete nå Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det var en dyr grill Den skal jeg ha! Går det an å grille online? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Altså. De som ikke klarer å flire av denne reklamen, og MÅ begynne å diskutere ang forskjellige ting, de synes jeg er rimelig teite. Så neste mann som prøver seg på diskusjon får pungsmekk. Trodde det var et diskusjonsforum jeg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Reaksjon på moderering gjøres på pm, ikke i aktuell tråd. Du skal allikevel få EN forklaringspost, og videre diskusjon vil bli slettet . Her åpnes det en tråd som omhandler en morsom reklame, og intet annet. Når noen da begynner å diskutere hvor bra blue-ray er for loadetiden til Ps3 er dette off topic. Da vi i tillegg har diskutert nøyaktig det samme en god del gammer før er det unødvendig. Disse to punktene førte til slettingen. Og advarselen er der om noen skal prøve å diskutere hva som er best av ps3 og xbox360 og wii og oldemora til fanden . Send meg en pm om du har fler spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå