Kallileo Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hei. Er det noen som vet om det er et sted i norge hvor jeg kan få tak i en boblevest til en god pris. Har sett i alle de lokale klesbutikkene, og hver gang får jeg svaret "....nei, det er ikke på moten i år" ps. jeg er en 16 år gammel gutt (hvis det hjelper) Endret 14. april 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
a-m Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Yup;) Tilbud på vest på http://www.unitystore.no/index.php/cPath/52_56 Abercombie & Fitch boblevest! Finner den i noen butikker også, men bare sett den til rundt 900... Håper det hjalp litt;) Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Tusen takk for svar! Det ser ut som om den er for jenter. Skal til Oslo i morgen.. Skal se om det finnes noe der. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er litt feil tidspunkt å lete på da men. JL hadde boblevest ihvertfall, vet ikke om den er å oppdrive nå lengre men. Northface og Peak har/hadde boblevest Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Er litt feil tidspunkt å lete på da men. 8375091[/snapback] Ja... Hadde en sååå god boblevest, men så ble den ødelegt av en ad-hd dritsekk Har bare så lyst på en ny en, for det er så godt å gå med. Lenke til kommentar
a-m Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Tusen takk for svar! Det ser ut som om den er for jenter. Skal til Oslo i morgen.. Skal se om det finnes noe der. 8375035[/snapback] åja:p hehe! Trodde du kanskje var en jente, siden du lurte Er vel bare å lete litt rundt... Kanskje den sportsbutikken ved city? Håper du finner en! Boblevest er såå deilig:D Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 åja:p hehe! Trodde du kanskje var en jente, siden du lurte Er vel bare å lete litt rundt... Kanskje den sportsbutikken ved city? Håper du finner en! Boblevest er såå deilig:D 8384416[/snapback] Hehe.. er en gutt.. og elsker boblevest Lette litt rundt på city, men fant ingening(kanskje jeg lette i feil butikker ) Så det var kjipt Lenke til kommentar
a-m Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Skjønner hva du mener:( Prøver å finne en selv, men tror det er svært få butikker som har det nå... Skjønner ikke hvorfor de ikke selger vester nå, siden det er vår og folk ikke vil gå i jakke, men heller ikke uten. Er jo egentlig topp vær for en vest! Jaja... Er vel bare å slutte å lete, så kommer den vel dalende ned.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har en beige Murphy & Nye-vest liggende i skapet hjemme. Tror jeg kjøpte den på en eller annen VIC-butikk. Prisen husker jeg ikke, da. Men sjekk VIC og Murphy & Nye-butikken på Aker brygge. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Fant en tøff boblevest fra Blend SmartGuy Bestiller du fra danmark kommer moms i tillegg Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Hehe... kjøper nok heller i marineblått eller svart.. Men hvorfor skal det være så jævla vanskelig å finne en i norge...?! Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hehe... kjøper nok heller i marineblått eller svart..Men hvorfor skal det være så jævla vanskelig å finne en i norge...?! 8391410[/snapback] Finnes helt sikkert i Norge.. Den finnes vertfall i svart, det er sikkert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå