Jegelskerfotball Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvem tror du det blir? Jeg håper det blir miley cyrus, men hun er kanskje for liten, forresten hu er jævla deilig! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Emma Watson fortsetter. (satser vi på) Endret 25. mars 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Emma Watson fortsetter.(satser vi på) 8233175[/snapback] hu har jo sagt at hu slutter da, selv om jeg er enig at hu må fortsette;) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Emma Watson not quitting Harry Potter Ja jeg vet det er kilder som sier at hun slutter også, men inntil noe offisielt har kommet så er det bare en kildes ord mot en annen. Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Emma Watson not quitting Harry Potter Ja jeg vet det er kilder som sier at hun slutter også, men inntil noe offisielt har kommet så er det bare en kildes ord mot en annen. 8233199[/snapback] okey;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå